جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال پیروزی در خرید ستاره جوان سوئیسی

by | اسفند , ۱۹ , ۱۳۹۲

به گزارش ساندی پیپل, منچستریونایتد قصد دارد تا به تیم های رقیب نشان دهد که آنها هنوز می توانند بهترین استعدادهای جوان را به یونایتد بیاورند, آنها قصد دارند ستاره جوان 16 ساله سوئیسی, دیمیتری اوبرلین امفومو را به خدمت بگیرند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ستاره جوان اف سی زوریخ, در کانون توجه باشگاه های بزرگی در اروپا قرار دارد, پس از اینکه این ستاره جوان بازی های چشم نوازی در کشور خود سوئیس به نمایش گذاشته است.

این ستاره جوان تا حدودی استعداد ناشناخته ای است, اما با توجه به اینکه قرارداد کنونی این بازیکن با زوریخ به پایان خود می رسد, به نظر می رسد دیوید مویز این هافبک جوان را به عنوان ستاره آینده داری زیر نظر گرفته است و می تواند با رقم ناچیزی او را به الدترافورد بیاورد.

یونایتد در فصل جاری جوان بااستعدادی را در فصل جاری به تیم اصلی راه داد, عدنان یانوزای ستاره آینده دار 18 ساله یونایتد در فصل جاری نشان داد که می تواند مهره ای کلیدی برای یونایتد در لیگ برتر باشد.

با قوانین جدیدی که به اجرا درمی آید, این فرصت برای یونایتد مهیا شده است تا با پرورش بازیکن بومی دیگری از رده های پایه او را از سیستم پرورش جوانان باشگاه به تیم اصلی منتقل کند.

۰ Comments