جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال پیشنهادی 72 میلیون یورویی به یووه

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

به گزارش آبولا منچستریونایتد آماده است تا با پیشنهادی 72 میلیون یورویی برای خرید دو هافبک یوونتوس پل پوگبا و آرتورو ویدال وارد عمل شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ به نظر می رسد قصد دارند در تابستان تیم خود را قوی تر کنند و سرمربی شیاطین سرخ, دیوید مویز قصد دارد دو بازیکن پرتحرک را که از اهداف اصلی او در بازار نقل و انتقالات محسوب می شوند, به الدترافورد بیاورد.

پوگبا در سال 2012 الدترافورد را به مقصد سری آ و تیم یوونتوس ترک کرد و از آن زمان تا به امروز عملکرد خیره کننده ای در ترکیب این تیم بزرگ ایتالیایی  داشته است و یکی از استعدادهای ناب اروپا محسوب می شود.

همچنین ویدال 26 ساله نیز که اخیرا در اوج دوران بازیگری خود قرار دارد می تواند خرید فوق العاده ای برای مویز باشد که قصد دارد خط هافبک تیمش را تقویت کند.

سرمربی شیاطین سرخ نتوانست در تابستان گذشته آنطور که می خواهد به تقویت تیمش بپردازد و اکنون یونایتد شرایط خوبی در لیگ ندارد.

شیاطین سرخ هم اکنون احتمال دارد که نتوانند در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور داشته باشند و امیدوار هستند با خرید بازیکننی همچون پوگبا در پایان فصل اخیر دوباره تیم را به دوران اوج خود برگردانند.

۰ Comments