جایگزین مسیر

یونایتد خواهان جیمز رودریگز

by | تیر , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش روزنامه های بریتانیایی منچستریونایتد مجددا برای علاقهی جیمز رودریگر 22 ساله اقدام خواهد کرد.او فصل گپذشته از پورتو راهی موناکو شد با اینکه صحبت هایی از علاقه ی یونایتد به این بازیکن شنیده می شد.

جیمز رودریگز در جام جهانی نمایش های بسیار خوبی برای کلمبیا داشته است و علی رغم بازی تاثیرگذار در دو بازی اولا  این تیم در گروه سوم توانسته است گل بزند.

به گزارش اکیپ فرانسه مربی سابق منچستریونایتد,مویس هم می خواست برای جذب این ستاره در تابستان اقدام کند اما به نظر می آید ون خال هم قصد چنین کاری را دارد.

اکیپ اعلام کرد رودریگز از حضور در لیگ برتر انگلیس استقبال می کند و دوست دارد در آنجا بازی کند و از طرفی موناکو می خواهد با فروش او بودجه ی کافی برای ولخرجی های مجدد را داشته باشد.او با مبلغ هنگفت 35 میلیون پوند راهی موناکو شد.

البته اکیپ اعلام کرد موناکو بیشتر از 25 میلیون یورو نمی تواند از فروش رودریگز به دست بیاورد و منچستریونایتد و آرسنال اصلی ترین مشتریان او هستند.

رودریگز بازی اش را در کشورش آغاز کرد و خیلی زود راهی تیم  آرژانتینی Banfield  شد و از ان جا به لیگ پرتغال و پورتو منتقل شد.

اکیپ معتقد است با توجه به شرایط سنی و بازی های رودریگرز او یکی از اصلی ترین مردان لیست ون خال برای سال آینده است و در صورتنی که رودریگر بخواهد از موناکو برود تیم های خواهان او کار سختی برای جذب او نخواهند داشت.

۰ Comments