جایگزین مسیر

یونایتد در صورت خرید ویدال کلورلی را به اورتون خواهد فروخت

by | مرداد , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش دیلی استار لوئیز ون خال در صورتی که بتواند ارتورو ویدال و یا دیگر اهدافش در خط هافبک را جذب کند به احتمال زیاد در نیم فصل کلورلی را به اورتون خواهد فروخت.البته دیلی استار اعلام کرد شاید او به صورت قرضی به گودیسون پارک برود.

گزارشات نشان می دهد ون خال در صدد است تا بازیکنی را بهتر از کلورلی به عنوان زوج هررا مشخص کند و همانگونه که همه می دانند هافبک 27 ساله ی یوونتوس ارتورو ویدال اصلی ترین هدف مرد هلندی می باشد.

در صورتی که یونایتد در این مدت باقی مانده موفق به جذب ویدال شود احتمال دارد همین تابستان کلورلی از اولدترافورد برود اما اگر موفق نشود احتمالا او تا نیم فصل ماندنی است.

هدف بعدی ون خال بعد از ویدال هافبک هلندی مصدوم رم یعنی کوین استروتمن می باشد و او تا نیم فصل می تواند مجددا به بازی برگردد و تا آن لحظه ون خال کلورلی را نگه خواهد داشت.

با توجه به احتمال فراوان که فلینی از یونایتد جدا می شود و کریک مصدوم است کار عاقلانه ای است که کلورلی حفظ شود و در صورت خرید یک هافبک از تیم برود.

کلورلی تنها 12 ماه از قراردادش مانده است و یونایتد اگر قصد فروش او را دارد باید قراردادش را تمدید کند تا بتواند با مبلغ بهتری او را بفروشد و یا قرض دهد.

هافبک 24 ساله ی انگلیسی محصول آکادمی منچستریونایتد می باشد و به نظر می آید با روند نزولی اش در سال های اخیر از یونایتد جدا شود.

۰ Comments