جایگزین مسیر

یونایتد علاقه مند به خرید هافبک کروات سویا

by | دی , ۵ , ۱۳۹۲

روزنامه ورزشی محلی سویل, استادیو دپورتیوو, خبر از علاقه سه باشگاه انگلیسی برای خرید ایوان راکیتیچ هافبک کروات سویا دادند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این روزنامه مدعی شده است که منچستریونایتد, چلسی و لیورپول در هفته های اخیر با خرید این هافبک لینک شده اند و در صورت امکان خواهان خرید او در ژانویه هستند.

همچنین روزنامه دیگری در کرواسی در ماه نوامبر گفته است که منچستریونایتد برای حل معضل خط هافبک خود باید این بازیکن را به خدمت بگیرد.

“آنها معتقدند که چلسی در این رقابت از دو باشگاه دیگر جلو افتاده است اما فکر می کنیم, دیوید مویز باید برای حضور پرقدرت تر و حل ضعف تیمش این بازیکن را بخرد. آنها با استفاده از آمار سایت هو اسکورد نشان داده اند که این بازیکن علی رغم قابلیت های خوب هجومی, در فاز دفاعی نیز با 2/5 تکل و 2/7 قطع پاس حریف در هر بازی تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشته است. آمار او در مقایسه با سال گذشته بهتر شده است. راکیتیچ در فصل گذشته 1/5 تکل و 0/9 قطع پاس حریف به ازای هر بازی داشته است. او به احتمال زیاد به خاطر اینکه سویا برخی بازیکنان خود را فروخته است, سود برده است, و کیفیت بازی خود را بالا برده است.”

“او اخیر بر طبق آمار سایت هو اسکورد با این عملکرد چشمگیر خود در رتبه 3 برترین بازیکنان لالیگا قرار گرفته است, اما عاملی که باعث می شود منچستریونایتد برای خرید این بازیکن تمایل نشان دهد, وضعیت قرارداد راکیتیچ می باشد. قرارداد فعلی راکیتیچ در ژوئن سال 2015 به پایان می رسد و سویا تلاش می کند تا قرارداد او را تمدید کند اما تا به این لحظه موفق نشده است. اگر او تا قبل از تابستان سال آینده قرارداد جدیدی با باشگاه امضا نکند, واضح است که سویا به فکر فروش هر چه سریعتر این بازیکن بیافتد قبل از اینکه این احتمال وجود داشته باشد که باشگاه او را مفت ازدست بدهد.”

شاید راکیتیچ نام بزرگی نباشد که منچستریونایتد علاقه مند به خرید او باشد اما فصل خوب او تا اینجای کار باید به اندازه کافی دلیل قابل قبولی برای سران شیاطین سرخ باشد تا نسبت به خرید او علاقه نشان دهند. پس شایعات  و ادعاهای این روزنامه ها امکان دارد, صحیح باشد. اکنون باشگاه سویا از این بابت نگران است که در صورت بازی نکردن او دچار مشکل خواهد شد. پس از جدایی برخی بازیکنان در تابستان امسال او اکنون رهبر تیم محسوب می شود. رقم بند آزاد سازی او 40 میلیون یورو می باشد و سویا نیز برای فروش او مبلغی نزدیک به این رقم را می خواهد, زیرا فروش این بازیکن تاثیر زیادی بر روی تیم آنها می گذارد.

روزنامه اسپانیایی استادیو دپورتیوو در ماه سپتامبر اطلاع داده بود که استعدادیاب های یونایتد بازی سویا در فصل جاری را از نزدیک تماشا کرده بودند اما در آن زمان همه معتقد بودند که هدف این استعدادیاب ها بازیکن اسپانیایی سویا, آلبرتو مورنو بوده است.

.

دانلود کلیپ حرکات ایوان راکیتیچ در فصل جاری (حجم 22 مگ)

دانلود

با تشکر از سعید 275 بابت تهیه این کلیپ

۰ Comments