جایگزین مسیر

یونایتد نیاز به بازگشت دو ستاره خود دارد

by | دی , ۳۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانمنچستر یونایتد با نتایج ضعیف در چند دیدار اخیر خود نیاز دارد رابین ون پرسی و وین رونی را به زودی به ترکیب خود بازگرداند احتمال دارد آنها از هفته آینده آماده بازی باشند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش ESPN منچستر یونایتد می تواند با بازگشت دو ستاره خود یعنی رابین ون پرسی و وین رونی قدرت خود را بسیار کند و از این فشار رهایی پیدا کند این دو به زودی به بازی های یونایتد باز می گردند.

وین رونی که از کشاله ران مصدوم بوده است در 4 بازی اخیر یونایتد غایب بوده است و به همراه تیم به استمفوربریج سفر نکرد.با این حال مویس انتظار دارد این دو ستاره فوق العاده خود را در بازی برابر ساندرلند در اختیار داشته باشد یونایتد در دیدار رفت لیگ کاپ در مصاف با ساندرلند 2-1 شکست خورد.

مویس توضیح داد: وین به تمرینات بازگشته است.او در حال انجام تمرینات سبک می باشد و بسیار خوب شده است او در حال استراحت بوده است به خاطر اینکه در کشاله ران مصدوم بوده است.

مویس نیز اطمینان دارد ون پرسی در چند روز آینده به طور کلی مصدومیتش برطرف می شود او 10 بازی به همراه تیم نبوده است او آخرین بازی خود را در برابر آرسنال انجام داد که موفق شد با گلی که با ضربه سر به ثمر برساند یونایتد در این بازی 1-0 به پیروزی برسد.

مویس ادامه داد:”من تمرینات رابین را دیدم او خوب شده است و من حساب ویژه ای روی او در بازی های آینده باز کرده ام.”

او اکنون روی چمن تمرین می کند و این برای ما بسیار عالی می باشد او بازیکن بسیار مهمی برای ما بود که به دلیل مصدویمت او را در بازی های مهم در اختیار نداشتیم.

هر دوی آنها آماده هستند و باید امیدوار باشیم به زودی آنها را در زمین مسابقه ببنیم آنها بسیار مهم هستند و بازگشت آنها بهترین خبر برای ما و بازیکنان می باشد.

پس از شکست در برابر چلسی در استمفوربریج با نتیجه 3-1 یونایتد اکنون به 37 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

۰ Comments