جایگزین مسیر

یونایتد همچنان به دنبال کلادیو مارکیزیو می باشد!

by | اسفند , ۱۰ , ۱۳۹۲

به نظر می رسد باشگاه منچستریونایتد همچنان به دنبال کلادیو مارکیزیو, هافبک ایتالیایی یوونتوس می باشد و برای خرید این بازیکن در تابستان باشگاه منچستری اقدام خواهد کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بنا به گزارشات رسیده, باشگاه منچستریونایتد قصد دارد در تابستان آینده برای خرید کلادیو مارکیزیو اقدام کند.

در مهلت نقل و انتقالات زمستانی گذشته خبرهای بیشماری درباره علاقه دیوید مویز به خرید کلادیو مارکیزیو شنیده می شد و همه منتظر بودند تا باشگاه یونایتد برای خرید او اقدام کند اما این هافبک ایتالیایی تصمیم به ماندن در تورین گرفت.

اکنون را ریپابلیکا مدعی شده است که این تصمیم مارکیزیو باعث نشده یونایتد عقب بکشد و آنها به دنبال چند گزینه هستند تا خط هافبک تیم را قوی تر کنند.

البته باشگاه یونایتد برای خرید مارکیزیو باید حداقل 20 میلیون پوند خرج کند زیرا در غیر این صورت سران یووه با انتقال این بازیکن موافقت نخواهند کرد.

مارکیزیو 28 ساله محصول آکادمی جوانان یووه می باشد و در فصل جاری توانسته 2 گل برای بیانکونری ها به ثمر برساند.

علی رغم این خبر, احتمال اینکه مویز به دنبال این بازیکن ایتالیایی باشد, بسیار کم است زیرا مویز در مصاحبه های پیشین خود بارها به این نکته اشاره کرده است که او تنها به دنبال بازیکنانی می باشد که بتوانند حداقل 6 یا 7 سال برای منچستریونایتد بازی کنند.

به نظر می رسد با توجه به اینکه مارکیزو در آستانه 30 سالگی قرار دارد و گزینه بلندمدت خوبی برای شیاطین سرخ و دیوید مویز نمی باشد, سرمربی اسکاتلندی شیاطین سرخ برای خرید او در تابستان اقدامی انجام ندهد.

۰ Comments