جایگزین مسیر

یونایتد پیشنهاد برای نانی و اندرسون را گوش می دهد

by | دی , ۱۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایراندو بازیکن یونایتد می توانند در ژانویه تیم را ترک کنند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش دیلی میل یونایتد پیشنهاد برای اندرسون و نانی را گوش می دهد این دو بازیکن در این چند سال عملکرد بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشته اند و می توانند از باشگاه خارج شوند.

اندرسون که در سال2007 از قهرمان پرتغال یعنی پورتو با هزینه ی سنگینی به یونایتد پیوست هرگز نتوانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و او تا به الان 6 سال است که در اولدترافورد می باشد ولی هیچ کار مثبتی را از خود به نمایش نگذاشته است.

در این فصل که دیوید مویس با این بازیکنان نتایج ضعیفی را کسب کرده است و اندرسون تا به این جای فصل تنها 4 بازی را در لیگ برتر برای یونایتد انجام داده است می تواند با نظر مویس از باشگاه جدا شود.

اما نانی در این مدت 6 ساله نسبت به اندرسون موفقیت بیشتری را در شمال غرب انگلیس تجربه کرده است او پس از پیوستنش از لیسبون به یونایتد او را با رونالدو هم وطنش مقایسه می کردند اما نانی پس از گذشت زمان نتوانست خود را به خوبی نشان دهد و به نظر می رسد به بازیکنی تبدیل شده است به زودی توسط مویس به فروش برسد.

مشخص نیست تیم های خواهان او مبلغ جداسازی او را پرداخت کنند اما قهرمان ایتالیا یوونتوس به شدت در این ماه ها به این بازیکن لینک شده است و می خواهند این بازیکن را جذب کنند.

۰ Comments