جایگزین مسیر

یونایتد 1 – 0 ردینگ . پیش به سوی قهرمانی

by | اسفند , ۲۶ , ۱۳۹۱

منچستریونایتد موفق شد در تئاتر رویاها حریف دست و پا بسته خود را در یک بازی آرام با نتیجه 1-0 شکست دهد و با توجه به باخت 2-0 سیتی مقابل اورتون،با 15 امتیاز اختلاف درصدر جدول یکه تازی کند.

 

 

 

 

 

 

 

منچستر با ترکیب ، ده حیا،اسمالینگ،فردیناند،ویدیچ،بوتنر،ولبک،اندرسون،گیگگز،یانگ،رونی و ونپرسی وارد میدان شد.

تنها 21 دقیقه از زمان بازی گذشته بود که ریو فردیناند با یک حرکت زیبا ،از قلب خط دفاعی نفوذ کرد و با یک دریبل زیبا یکی از مدافعان را جا گذاشت و به رونی پاس داد،که رونی با یک شوت زیبا توپ را درون دروازه جای داد،ضمن اینکه شوت رونی به مدافع حریف نیز برخورد کرد.

تیم ردینگ توانایی ایجاد موقعیت روی دربازه یونایتد را نداشت و سعی میکرد با حفظ توپ زیاد از یک شکست سنگین جلوگیری کند ، که البته در این کار موفق بود.داوید ده حیا شب بسیار آرامی را پشت سر گذاشت و با توجه به اینکه تیم حریف شوت درون چهارچوب نداشت،چندان به زحمت نیافتاد.

در اواخر بازی اشلی یانگ در یک برخورد دچار مصدومیت شد و بعد از چند دقیقه ادامه بازی از زمین خارج شد و جای خود را به مایکل کریک داد.به نظر میرسید که تعویض یانگ بیشتر از روی احتیاط بوده و مشکل خاصی برایش به وجود نیامده. یونایتد از دقیقه 80 به بعد بازی روانی و زیبایی را انجام داد و اسطوره تمام نشدنی تیم ، رایان گیگگز که هزارویکمین بازی اش را انجام میداد در این بازی زیبا نقش بسیاری داشت.5 دقیقه مانده به پایان بازی ، شینجی کاگاوا به جای اندرسون وارد زمین شد و فرصت چندانی برای درخشش نداشت.

۰ Comments