جایگزین مسیر

یووه خواهان بیشترین مبلغ ممکن برای ویدال

by | تیر , ۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه گاتزلا دلا اسپورت مدعی شد سران یووه می خواهند از فروس ستاره شیلیایی خود بیشترین سود را بکنند و منتظرند تا بالاترین پیشنهاد برای ویدال مطرح شود.ویدال 27 ساله هم اکنون به همراه شیلی در جام جهانی حضور دارد.

این روزنامه مدعی شد با اینکه یونایتد هررا را به خدمت گرفته است اما او به تنهایی نمی تواند مشکلات خط میانی یونایتد را حل کند و حضور یک هافبک جنگنده و قدرتمند و البته تکنیکی لازم است و بهترین گزینه ویدال است.

ون خال می خواهد ویدال را که مدت هاست خواهان اوست را جذب کند و به نظر می آید این دفعه مصمم تر از همیشه است.

گویا یووه با پیشنهاد 45 میلیون یورویی راضی به خروج ویدال می شود و یونایتد هم حاضر است این مبلغ را بپردازد و مشکلی برای این انتقال وجود ندارد.

سن ویدال به هیچ وجه نمی تواند دغدغه ی مهم باشد چرا که او هم اکنون 27 سال دارد و در صورت قراردادی 4 ساله او بعد از پایان قراردادش تازه 31 سال دارد و هنوز می تواند خوب کار کند. اگر یونایتد بتواند ویدال را جذب کند با اینکه فصل گذشته یکی از بدترین خط هافبک ها را در تیم های مطرح داشت می تواند دارای بهترین عملکرد در خط هافبک باشد.

ویدال بارها اعلام کرده است در صورتی که از یووه جدا شود به تیمی با تاریخی پرشکوه می رود و جایی می رود که برای بازیش و زحمتش ارزش قائل شوند و این خصوصیات را در بارسا و یا رئال مادرید نمی تواند دید و به همین دلیل اکثر خبرگزاری ها روی حرف ویدال را منچستریونایتد می دانند.

همانگونه که با حذف انگلیس از جام جهانی انتقال شاو جدی تر دنبال شد باید منتظر پایان کار شیلی باشم تا یونایتد تلاشش را برای قطعی کردن انتقال ویدال و یا سانچز افزایش و تکلیف این مذاکرات مشخص شود اما چیزی که مشخص است یونایتد بخت اول تصاحب این ستاره است.

۰ Comments