جایگزین مسیر

یک تابستان دیوانه کننده

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۶

یک تابستان دیوانه کننده

پایگاه هواداران منچستریونایتد – تابستانی عجیب و کسالت بار برای نقل و انتقالات

فصل نقل و انتقالات تابستانی تا به این جای کار خالی از هرگونه امیدی برای هواداران بوده است،منچستر یونایتد که فصل گذشته نقل و انتقالاتی بزرگ و پر هزینه را انجام داد تا به اینجای کار در مسیر جذب ستاره های مورد نظرش توفیقی را به دست نیاورده است

منچستر ایونینگ نیوز در گزارشی مفصل به وضعیت شیاطین سرخ پرداخت و عامل اصلی بر هم خوردن برنامه های خرید شیاطین را عدم موفقیت باشگاه در جذب گریزمان دانسته است، با این حال آیا آمدن یا نیامدن یک ستاره تا به این حد باید روند جذب ستارگان را با مشکل مواجه کند؟ آیا فرآیند خرید موراتا به عنوان گران قیمت ترین نیمکت نشین تاریخ تا به این حد باید طولانی گردد و یا اصلا چنین خریدی بصرفه اسث؟

آیا از دست دادن پریشیچ بر سر اختلاف ده میلیون پوند حقیقت دارد آن هم در بازاری که چنین مبلغی به چشم نمی آید؟ و یا شاید باشگاه در حقیقت به دنبال هیچکدام از گزینه های مطرح شده در رسانه ها نیست و برنامه دیگری دارد؟و  آیا با ورود لیندلوف نباید توقع خروج کریس اسمالینگ را از تیم داشت؟ با این حال آنچه مشخص است روند نا متوازن نقل و انتقال باشگاه در این فصل است،آن هم در شرایطی که رقبا با قدرت فراوان مشغول خرید های مهم هستند.

منچستر سیتی خرید ادرسون و برناردو سیلوا را نهایی کرده و در آستانه جذب سانچز است،لیورپول محمد صلاح را از رم خریده و چلسی به عنوان اولین خرید بیلی کابایرو را به خدمت گرفته است و در پی نهایی کردن خرید لوکاکو است حتی آرسنال بر روی جذب لاکازت سرمایه گذاری حیاتی و مهمی انجام داده است،بدون شک موراتا،ماتیچ،فابینیو و پریشیچ خرید پر آوازه ای برای باشگاهی به عظمت منچستر یونایتد نخواهند بود هرچند ممکن است آقای خاص از آنها بازیکنانی پر آوازه بسازد!

۰ Comments