جایگزین مسیر

اروین:خریدهای یونایتد در تابستان, دوباره آنها را مدعی خواهد کرد

by | اسفند , ۱۴ , ۱۳۹۲

دنیس اروین اطمینان دارد که منچستریونایتد قصدد دارد در تابستان بازیکنانی را به خدمت بگیرد تا یونایتد به یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی در فصل آینده تبدیل شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاید با توجه به عملکرد یونایتد در فصل جاری, صحبت های اروین عجیب به نظر برسد اما با توجه به اینکه یونایتد احتمالا یکی از مشغول ترین تابستان های تاریخ خود را در مهلت نقل و انتقالات پیش رو خواهد داشت, این صحبت های دنیس اروین عجیب به نظر نمی رسد.

یونایتد فصل جاری عملکرد مناسبی در پنجره نقل و انتقالات نداشت. یونایتد پس از 26 سال برای اولین بار بدون سر آلکس فرگوسن در لیگ به رقابت می پرداخت. تا این لحظه شیاطین سرخ فصل موفقی را پشت سر نگذاشته اند اما اروین معتقد است که این مشکلات در تابستان برطرف خواهند شد.

باشگاه منچستریونایتد در تابستان بازیکنانی را می خرد که احتمالا باعث خواهند شد ما یکی از مدعی های قهرمانی در لیگ برتر باشیم.

با توجه به اینکه یونایتد در تابستان نتوانست سسک فابرگاس را به خدمت بگیرد, برخی ها درباره موفقیت اد وودوارد در تابستان پیش رو شک و تردید دارند, اما اروین امیدوار است که یونایتد بتواند تابستان موفقی را پشت سر بگذارد.

یونایتد شدیداد در پست هافبک وسط به خرید بازیکن نیاز دارد و در پست دفاع وسط نیز با جدایی ویدیچ یونایتد باید به فکر خرید یک مدافع وسط باتجربه باشد. احتمالا یونایتد به خرید حداقل یک وینگر نیز نیاز داشته باشد. با این اوصاف سال آینده ترکیب یونایتد به طور چشمگیری متفاوت از آنچه در فصل جاری دیده ایم خواهد بود, پس اگر صحبت های اروین صحت داشته باشد, ترکیب یونایتد بسیار قوی تر خواهد شد.

۰ Comments