جایگزین مسیر

خوان ماتا:اولین سال حضورش در منچستر یونایتد

by | بهمن , ۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-خوان ماتا که اولین سال حضورش در منچستر یونایتد را جشن در مصاحبه اختصاصی درباره 12 ماه اول خود در یونایتد صحبت می کند.

تبدیل شدنت به بازیکن منچستر یونایتد:من خاطرات زیادی در آن روز دارم که بازیکن یونایتد شدم آن روزی که با هلیکوپتر به زمین تمرینی رفتم من با بازیکنان ملاقات کردم بعد از آن به اولدترافورد رفتم که همیشه این لحظه ای بزرگ بود و همیشه در ذهن من می ماند.

درباره انتقالت با رکوردی تازه:من از همه چیز هیجان زده بودم بدیهی است که شما احساس خوبی دارید که به عنوان یک بازیکنی به باشگاه می آیید که رکورد نقل و انتقالات را شکسته است و من فقط می خواستم در زمین تمام تلاشم را برای منچستر یونایتد انجام بدهم.خوش آمد گویی پرسونل تیم به من باورنکردنی بود کارکنان,بازیکنان و طرفداران همه کسانی که مربوط به باشگاه هستند.معلوم بود که این باشگاه چه اندازه بزرگ است و واکنش های رسانه های دنیا از این انتقال واقعا عالی و باورنکردنی بود.این به مانند این جمله بود”بایستید شما به باشگاه بزرگی آمده اید”.

بهترین بازی:من نمی دانم چه بگویم.من همیشه اولین بازی ام در برابر کاردیف را به یاد دارم.من بازی های خوبی داشته ام مانند بازی در برابر نیوکاسل بیرون از خانه در فصل گذشته و بازی در برابر لیورپول در این فصل.برخی از آنها هم من خوب بوده ام هم به عنوان یک تیم خوب بوده ایم.

بازی کردن در اولدترافورد:این فقط یک احساس است که در اینجا بازی می کنید.جو ورزشگاه در بازی لیورپول که چند هفته گذشته انجام شد باورنکردنی بود.لحظه ای که همه چیز به نفع ما بود شما نیز می توانید احساس کنید این یک بازی باورنکردنی بود که متوجه شدم میلیون ها نفر این بازی را تماشا کرده اند.

اولین گلت در برابر ویلا:آن گل با پای راست بود(خنده).آن گل زیاد خوب نبود دوست ندارم آن گل را به گل مسی مقایسه کنم چون او بهترین است ولی این گل برای من جذابیت نداشت چون با برخورد با چند نفر و آمدن توپ روی پای من آن گل به ثمر رسید.اما من موفق شدم با پای راست گلزنی کنم و من نیز احساس آرامش داشتم بعد از گلی که به ثمر رساندم و تا چند بازی این آرامش را در خود داشتم.من می خواستم در زودترین زمان ممکن گلزنی کنم از آن به بعد گلهای خوبی نیز به ثمر رسانده ام پس آن گل برای من سرآغاز خوبی بود.

بهترین گل:من دو ضربه آزادی که سال گذشته در برابر ساوتهمتون و نیوکاسل به گل تبدیل کردم را دوست دارم.آن دو گل بسیار خوب بود.

یونایتد در تور پیش فصل:تور پیش فصل به من نشان داد یونایتد چه اندازه بزرگ است زمانی که من اولین سفر خود را به مکان دورتری به همراه یونایتد رفته ام ما دیدیم که چگونه در بازی در برابر رئال مادرید و اینتر میلان ما را حمایت و تشویق می کنند ما بیشتر از هر تیمی در ایالات متحده طرفدار داریم و همچنین در استرالیا و آسیا نیز اینگونه است.این واقعا غیر قابل باور است که در سرتاسر دنیا این تعداد تماشاگر داشته باشید.

کار کردن با لوییس ون گال:من فکر می کنم همه ما در حال یادگیری از رئیس هستیم او یک شخصیت بزرگ و یک مربی عالی است.او همیشه می خواهد فوتبال را یاد بگیرید و بهترین عملکرد را در زمین انجام دهیم و در بازی ها حمله کنیم.او می خواهد به همراه توپ خوب کار کنیم توپ را سریع جا به جا کنیم و سعی کنیم منطقه بازی را نیز به خوبی عوض کنیم.من واقعا سبک او را دوست دارم ما همه در تلاش هستیم تا هرکاری او بخواهد در زمین انجام دهیم و همینطور برای کارکنان باشگاه و رایان گیگز.

بهترین لحظه که در ذهن داری:من احتمالا می گویم روز اولی که به اینجا آمدم و اولین بازی که دو یا سه روز بعد انجام دادم.ما برنده شدیم و طرفداران من را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتحاب کردند و همه چیز در آن روز عالی و کامل بود.

۰ Comments