جایگزین مسیر

فرناندز: رونالدو همیشه از شرایط یونایتد میپرسد

by | شهریور , ۶ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – طبق گفته برونو فرناندز، کریستیانو رونالدو همیشه در مورد این که شرایط در منچستریونایتد چطور میگذرد از او پرس و جو میکند.

این ۲ بازیکن پرتغالی که در تیم ملی در کنار هم حضور دارند، به صورت منظم در حال صحبت و ارتباط با یکدیگر هستند و هافبک منچستریونایتد میگوید رونالدو که بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در منچستریونایتد دوران درخشانی را گذراند، مشتاق است که از شرایط موجود در باشگاه سابق خود آگاه شود.

با این که این بازیکن با انتقالی رکورد شکن الدترافورد را به مقصد رئال مادرید ترک و سپس به یوونتوس پیوست، همچنان علاقه قلبی به منچستریونایتد دارد و شرایط آنها برایش مهم است.

برونو فرناندز که در ژانویه به باشگاه پیوست و تاثیر بسیار مثبتی در ترکیب اوله گونار سولسشائر گذاشت، این مورد را تکذیب میکند که وی برای پیوستن به منچستریونایتد از رونالدو مشورت خواسته است. با این حال او با برنده ۵ توپ طلا جهان در مورد زندگی در منچستر صحبت میکند.

وقتی از فرناندز در مورد این پرسیده شد آیا در مورد انتقال به یونایتد با رونالدو حرف زده است او پاسخ داد:

من با او پس از انتقال صحبت کردم و نه قبل از آن. قبلا هم گفته ام، منچستر برای من تیم رویایی بود. من همیشه خواستار بازی در این تیم بودم و اهمیتی ندارد که کسی در این مورد خوب یا بد میگفت، من در هر صورت به اینجا می آمدم.

همیشه رویای بازی در لیگ برتر را داشتم. من میتوانستم حضور در منچستریونایتد را انتخاب کنم و این کار باعث شد دو رویا باهم به واقعیت بپیوندند.

البته که با رونالدو پس از انتقال صحبت کردم و او از باشگاه بسیار تعریف کرد. چند روز پیش دوباره با او حرف زدم. هر وقت با او حرف میزنم او میپرسد شرایط منچستر چگونه است و این که آیا اوضاع خوب است. همه میدانند او مدت زیادی را در منچستریونایتد گذراند و برای باشگاه ارزش قائل است. او به باشگاه علاقه دارد. فکر کنم اولین توپ طلایش را در اینجا برد، پس اینجا جایی است که نقطه آغاز درخشش او بوده است.

فرناندز که به خوبی توانسته است خود را با زندگی با شیاطین سرخ وقف دهد، دنبال این است که در کنار رونالدو همکاری خوبی در تیم ملی پرتغال داشته تا بتوانند برای دومین دوره پیاپی قهرمانی جام ملت های اروپا را برای پرتغال به دست بیاورند.

۰ Comments