جایگزین مسیر

مصاحبه سولشایر پس از شکست خانگی مقابل استون ویلا

by | مهر , ۳ , ۱۴۰۰

مصاحبه سولشایر پس از شکست خانگی مقابل منچستریونایتد ، سرمربی منچستریونایتد اعتقاد دارد که گل استون ویلا آفساید بوده و داور مرتکب اشتباه شده است.

کانون هواداران منچستریونایتد – منچستریونایتد در ششمین هفته لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف استون ویلا رفت که با یک گل شکست خورده از زمین خارج شد. در پایان این بازی سولشایر سرمربی منچستریونایتد صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانیم.

سولشایر:

 

نا امیدی محض است گل آن ها[استون ویلا] آفساید بود و چنین تصمیمی مایه تاسف است.

می توانید بعد از گلی که میخورید به بازی برگردید اما گل آن ها آفساید بود؛ او زمان ضربه دیوید[دخئا] را لمس کرد. چگونه این صحنه گل است اما برای لستر گل نیست؟ من ثباتی در تصمیم گیری داوران نمیبینم این گل به وضوح آفساید بود.

گل استون ویلا مقابل منچستریونایتد

گل استون ویلا مقابل منچستریونایتد

 

اوله درمورد صحنه پنالتی منچستریونایتد و محاصره برونو توسط بازیکنان استون ویلا گفت:

من ضربه پنالتی را ندیدم زیرا در نهایت برای ما نتیجه ای نداشت؛ درباره آن اظهار نظر نمیکنم اما متاسفانه شانس کسب امتیاز را از دست دادیم.

من قصد نداشتم به صحنه ای که در محوطه اتفاق افتاد اشاره کنم اما فکر میکنم کار درستی انجام ندادند و کسی که همچین کاری می کند باید کارت زرد بگیرد اما در نهایت به خواسته خود رسیدند.

پنالتی برونو فرناندز

پنالتی برونو فرناندز مقابل استون ویلا

اوله در ادامه افزود:

ما تهاجمی بازی کردیم به خوبی توپ را منتقل کردیم و به سرعت به جلو رفتیم اما در ضربات نهایی و تصمیم گیری ها بهترین نبودیم 20 موقعیت از 30 موقعیت ما بلاک شد.

 

اوله در مورد بازی با ویارئال گفت:

این یک بازی بزرگ است، شب لیگ قهرمانان اروپا. هربار که شکست می خورید ، باید مجدد برای خودتا و تیمتان برخیزید ، برای تیم خود بجنگید و ما این کار را خواهیم کرد. پسران(بازیکنان)  این کار را انجام می دهند ما می دانیم که گروه را بد شروع کرده ایم بنابراین آماده خواهیم بود. “

اوله درمورد واکنس برونو در صحنه پنالتی گفت:

این [حواس پرتی قبل از ضربه] بر روی برونو تاثیر نمی گذارد. او با قدرت رو به جلو ادامه می دهد. درمورد زننده ضربه پنالتی قبل از بازی تصمیم گیری می شود.

وضعیت مصدومان تیم:

در این لحظه آن ها[مگوایر و شاو] اوضاع خوبی ندارند و برای بازی چهارشنبه آماده نیستند. اما ببینم چه پیش می آید.

 

منچستریونایتد در بازی بعدی خود چهارشنبه همین هفته باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویارئال بروند، منچستریونایتد در بازی نخست خود مقابل یانگ بویز شکست خورده و ویارئال با آتلانتا دیگر همگروهی خود به تساوی رسیده است.

 

۰ Comments