جایگزین مسیر

پادکست ردیو – (4-3) پیش به سوی پرمیرلیگ

by | مرداد , ۱۸ , ۱۴۰۲

فصل سوم قسمت چهارم از ردیو پادکست اختصاصی کانون هواداران منچستریونایتد

به خانه آخر پیش فصل رسیدیم. خانه‌ای که ظاهر آن به نسبت سال پیش تغییر کرده بود. گلری مدرن، هافبکی جوان و سانچویی جدید را دیدیم. حالا باید سر و سامانی به خودمان بدهیم و وارد فضایی رقابتی‌تر شویم. پرمیرلیگ! دیگر جای اشتباه نداریم و باید به هر آنچه که تا به الان به دست آورده‌ایم، قانع شویم.
شش سورپرایز داشتیم که باید به آن‌ها بال و پر بدهیم. سانچویی که درباره آن گفتیم، دنی گور، آلوارو فرناندز، کوبی ماینو، فاکوندو پلیستری و آلخاندرو گارناچو امیدهای کم‌نور ما برای مسیر پر پیچ و خم هستند.
دورتموند، لانس و اتلتیک بیلبائو به ما درس‌های خوبی دادند. ما همیشه پیش فصل‌ها را خوب شروع می‌کردیم و فصل را بد و شاید امسال برگ برنده ما شکست‌هایی باشند که مشکلات را برای ما بیشتر از همیشه نمایان می‌کنند اما باید از آن‌ها برای آینده‌ی پیش‌رو استفاده کنیم. وگرنه این خانه اولیه چه سودی برای ما خواهد داشت؟!
چشم به راه مهاجمی بور و قدبلند هستیم تا پس از سال‌ها کمی از ناراحتی‌ها و حرص‌ خوردن‌های ما را کاهش دهد و توی این تابستان هم کم از این داستان‌های تکراری خسته نشدیم و با این همه معضل، بی‌برنامگی‌ ناشی از تغییر ریشه‌ای هم به تپه مشکلات ما اضافه شد!
تیم به دنبال برنامه‌های واحد است و سعی دارند اقتداری که کم کم در حال از دست رفتن است، برگردانند. سوالی که پیش می‌آید این است که آیا این فصل همان فصلی‌ست که 10 سال برای آن رنج کشیدیم یا باید این شمارنده را به سمت عدد 11 بچرخانیم؟
در این قسمت از پادکست ردیو به تمام این موضوعات، پیش‌بینی‌های خود را اضافه کردیم تا با شور و شوقی زیاد به سمت فصل جدید رویم. سنتی که برای ما منچستری‌ها تکراری بوده و با شور و شوق به سراغ فصلی می‌رفتیم که تنها دستاوردمان، حفظ همان امیدی بود که در ابتدای فصل داشتیم و آن‌ را گردگیری می‌کردیم تا به استقبال فصل جدید برویم.
امیدوارم سرانجام این فصل، برخلاف سنت‌های 10 سال گذشته باشد و بتوانیم از ذره ذره شادی کنار هم بهره‌مند باشیم.

۰ Comments