جایگزین مسیر

آنچه آموختیم: منچستر یونایتد ۲-۰ کریستال پالاس

by | اردیبهشت , ۳ , ۱۳۹۵

آنچه آموختیم: منچستر یونایتد ۲-۰ کریستال پالاس

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – بهبود مشهودی در بازی روز شنبه بعد از ظهر و در نهایت کسب سه امتیاز با ارزش در راه است. به پایان و بازی بزرگ در ومبلی نزدیک می شویم در حالیکه رقابت برای قرار گیری در بین چهار تیم برتر ادامه دارد. در اینجا آنچه از بازی برابر کریستال پالاس آموختیم، برای شما گزارش می شود:

می شود که انجام شود!

پاسکاری سریع، دویدن در فضاهای خالی، درگیری با بازیکنان حریف، آوردن توپ در محوطه جریمه حریف، گل زنی بیش از یک گل، ۱۰ شوت در چارچوب؛ تمامی این موارد در دوران مربیگری لوئیس فن خال کمبودش احساس می شد و همه ی این موارد در بازی برابر پالاس وجود داشت که چیزی جز ساختن طبقه ای بر ساختمان امید شیاطین سرخ نبود که در آینده بار دیگر به پایین کشیده شود! به راحتی می توان گفت این بازی با اختلاف یک بازی خوب بود، اما نه آنقدر کافی که افراد شکاک را قانع کند که لوئیس فن خال برای فصل آتی استحقاق نشستن بر روی نیمکت یونایتد را دارد، اما بگذارید تا در ذهن تازه است از این اتفاق لذت ببریم. آنتونی مارسیال گاهی اوقات غیر قابل مهار بود، آنتونیو والنسیا در بال راست گویا پرواز می کرد! و مارکوس راشفورد یک خطر دائمی به کمک سرعت و هوش خود ایجاد می کرد. به سادگی می توانست بیش از دو گل به ثمر برسد اما اسپرونی با وجود مهار توپ های خیره کننده یونایتد را از رسیدن به بیشتر ناکام گذاشت. درست است که در دقایق پایانی سرعت افت کرده بود، اما این مربوط به بازی روز شنبه می شود که شاید جوری خوش بینی محسوب شود.

رونی درخشید.

و او این کار (درخشیدن) را بسیار انجام داد! کمی عقب تر ایستاد و این برای او مناسب تر است. او همانطور که خودش دوست دارد می تواند توپ ها را در عمق ارسال کند و می داند چه موقع برای راشفورد و یا مارسیال ارسال کند و این در حالی است که او در خط اصلی حمله تیم قرار ندارد. او بسیار مؤثر ظاهر شد و پوسیدگی روز شنبه برابر استون ویلا به نظر می رسید که از بین رفته است! تمام چیزی که در مورد بازی کاپیتان می توان گفت: عملکرد با تجربه و سطح بالا؛ و چیزی است که امید داریم ادامه داشته باشد.

فشار بر روی هررا

به سادگی: او باید بازی کند. اما با بازی مؤثر در عمق رونی، نیاز به عملکرد دفاعی اشنایدرلین و عملکرد لینگارد، خوب برای هررا جایی برای بازی باقی نمی ماند. این یک نگرانی است، اما می تواند یک نعمت نیز باشد که او می تواند بازی را از روی نیمکت تغییر دهد! او با کمتر نقش داشتن در بازی خوشحال نیست، اما این نشانه ی خوبی است که بازیکنی با توانایی های او برای به دست آوردن دقایق بیشتر تلاش می کند.

نتیجه گیری

همانطور که گفتم، عملکرد تیم بسیار از عالی دور بود اما باز می توان از آن لذت برد. من همیشه از خوش بینی هایی که در آخر باعث شکستن قلب شود می ترسم و دوری می کنم. اما بر حسب اتفاق، قرار گیری در بین چهار تیم در دسترس یونایتد است. آرسنال با سقوط احساسی خود را از این مسابقه دور می اندازند و سیتی نمی تواند تصمیم بگیرد که چه کار می خواهد انجام دهد. این برد یونایتد را در دو امتیازی قرار گیری در بین چهار تیم قرار داده است و با یک ضربه کاری می توان بدان رسید. متئو دارمیان بازیکنی است که در این مقاله باید بدان اشاره شود، با گلی طوفانی که تنها یک لغت در وصف آن می توان گفت: “هلو”. بهبود بیشتر و ایجاد اشتیاق بیشتر برای بازی شنبه که در پیش رو است. اورتون بی دفاع و راشفورد که راه و بی راه گل می زند و شانس های زیادی که در بازی با پالاس ایجاد شد برای ما هواداران این حق را ایجاد کرد که برای رسیدن به فینال جام حذفی حداقل روی برگه برای خودمان شانس بیشتری قائل شویم. در هر صورت، ما در ومبلی حضور داریم؛ جاییکه من حس نیمه نهایی را از دست داده بودم!

۰ Comments