جایگزین مسیر

اخبار باشگاه منچستر یونایتد:صبح امروز

by | اردیبهشت , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گزارش تلگراف به نظر می رسد امروز لوییس ون گال به عنوان مربی منچستر یونایتد انتخاب شود.

این مربی هلندی مدت هاست به عنوان جانشین دیوید مویس در منچستر یونایتد نام برده می شود و تا به الان هیچ چیز به طور رسمی مشخص نشده است و ون گال نیز هیچ صحبتی در این مورد نکرده است.

اما خبر های حاکی از این است که باشگاه منچستر یونایتد در نظر دارد اوایل نیمه شب قرارداد ون گال را رسمی اعلام کند و این مربی را به عنوان رئیس جدید اولدترافورد انتخاب کند.

خبری دیگر که شنیده می شود روزنامه نگار هلندی ون در کران به تاک اسپرت گفته است با توجه به اینکه ون گال هیچ صحبتی در این مورد نمی کند اما به زودی او مربی تیم منچستر یونایتد انتخاب می شود.

ون در کران گفت:به طور مثال می توان گفت وین رونی اکنون اجازه هیچ کاری ندارد حتی نوشیدن الکل زیرا ون گال در هر صورت مربی سخت گیری می باشد و به طور حتم او باید بسیار زود به رخت و خواب برود زیرا باید به تمام کارهای این مربی با نظم عادت کند.

باید دید که این مربی آیا مانند تمام افتخاراتی که در بارسلونا و بایرن کسب کرده است در یونایتد نیز به این افتخارات خواهد رسید یا خیر.

در خبری دیگر آمده است که بنا به گفته دیلی استار لوک شاو نیز به زودی راهی اولدترافورد خواهد شد,شنیده می شود مدافع چپ یونایتد یعنی اورا می خواهد با انتقالی آزاد راهی ایتالیا شود.

۰ Comments