جایگزین مسیر

اخبار نقل و انتقالات باشگاه – 30 آبان 92

by | آبان , ۳۰ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مدیر برنامه های Martin Hinteregger مدافع جوان سالزبورگ اتریش علاقه منچستریونایتد به جذب وی را تایید کرد .

.

 

.

هر از چند گاهی شایعه علاقه منچستریونایتد به این بازیکن بعد از بازی های درخشانش در لیگ اتریش به گوش می رسد . این بازیکن 21 ساله با  اینکه سن کمی دارد اما برنده دو لیگ اتریش بوده و به عنوان یکی از استعدادهای برتر اتریش یاد می شود .

نمایش درخشان این بازیکن باشگاه های بزرگ اروپا را برای جذب این بازیکن در زمستان به رقابت انداخته است . اما فران شریر مدیر برنامه های این مدافع وسط هر گونه انتقال زمستانی را رد کرده است . او در مصاحبه با talkSPORT گفت :

” چندین باشگاه از سری آ و لیگ برتر انگلیس علاقه خود را نشان داده اند . فکر می کنم آینده او در لیگ انگلیس یا سری آ رقم می خورد . برای زمستان ما هرگونه انتقالی را رد می کنیم اما باشگاه های مثل منچستریونایتد ، یوونتوس و لاتزیو علاقه خود را نشان داده اند . “

با توجه به بالا رفتن زوج ویدیچ و فردیناند ، دیوید مویز در اندیشه جوان کردن خط دفاعی تیم است . ازکوئل گارای نیز یکی از بازیکنانی است که گفته می شود در لیست خرید یونایتد قرار دارد .

 .

.

.

رقابت اینترمیلان و یوونتوس برای جذب نانی

تابستان گذشته شایعاتی مبنی بر انتقال نانی به یوونتوس شنیده می شد وباشگاه تورینی علاقه خود مبنی بر جذب وینگر پرتغالی را نشان داد اما تمدید 5 ساله این بازیکن با منچستریونایتد هر گونه انتقال تابستانی را رد کرد .

با این حال تمدید قرار داد وی با یونایتد نشان می دهد که هدف اصلی منچستریونایتد تنها جلوگیری از انتقال آزاد وی در انتهای فصل بود . نانی به ندرت در این فصل در ترکیب بوده است و مویز در اندیشه فروش وی در ژانویه و خرید بازیکنان جدید است .

با توجه به گزارشات در ایتالیا علاوه بر یوونتوس ، اینترمیلان نیز علاقه خود برای جذب نانی را نشان داده است . تصور بر این است که یک پیشنهاد 13 میلیون پوندی منچستریونایتد را راضی به فروش وی خواهد کرد .

اریک توهیر مالک جدید اینترمیلان به دنبال تاثیرگذاری در باشگاه است و جذب بازیکنی همانند نانی  دقیقا همان چیزی است که تاجر اندونزیایی در ذهن دارد .

 

 

 

۰ Comments