جایگزین مسیر

اخطار گلیزرها به مویس

by | فروردین , ۳۰ , ۱۳۹۳


اگرچه گلیزرها مویس را تهدید به اخراج نکرده اند اما از حالا مویس را برای کسب نتیجه تحت فشار گذاشته اند.

 

گفته می شود مالکان تیم منچستر یونایتد به سرمربی تیمشان تذکر داده اند که باید در رقابت های سال آینده ی لیگ اروپا حضور داشته باشد.

در طول 18 سال گذشته منچستر یونایتد به صورت مستمر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است اما امسال حضور آن ها در این رقابت ها تقریبا غیر ممکن است.

با این وجود این تیم شانس حضور در رقابت های لیگ اروپا را دارد.

گفته می شود خانواده ی گلیزر پذیرفته اند که این تیم هیچ شانسی برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان ندارد اما در گفتگو با مویس تاکید کرده اند که او باید به رقابت های لیگ اروپای سال آینده راه یابد.

گروهی از هواداران یونایتد اعتقاد دارند حضور نیافتن منچستر در رقابت های اروپایی سال آینده می تواند به این تیم کمک کند تا در رقابت های فصل آینده ی لیگ برتر با قدرت شرکت کنند و بتوانند در جمع چهار تیم برتر سال آینده قرار بگیرند. البته گلیزرها این تفکر را قبول ندارند.

اگرچه گلیزرها مویس را تهدید به اخراج نکرده اند اما از حالا مویس را برای کسب نتیجه تحت فشار گذاشته اند.

گلیزر ها اعتقاد دارند حضور در رقابت های اروپایی برای منچستر یونایتد بسیار مهم است و به مویس گفته اند حضور نیافتن در رقابت های اروپایی فصل آینده او را به اخراج نزدیک می کند.

منچستر یونایتد با سه امتیاز کمتر از تاتنهام در رده ی هفتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد و در صورتی که آن ها در بین شش تیم برتر لیگ قرار بگیرند می توانند به رقابت های لیگ اروپای سال آینده فکر کنند.

۰ Comments