جایگزین مسیر

استروتمن ژانویه در یونایتد؟

by | شهریور , ۱۰ , ۱۳۹۳

مسئولان باشگاه یونایتد مذاکرات را با مسئولان باشگاه رم برای خرید کوین استروتمن آغاز کرده اند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش جیسون برت کارشناس تلگراف یونایتد مذاکره برای خرید استروتمن را آغاز کرده است  و قصد دارد در نقل و انتقالات نیم فصل(ژانویه) این هافبک هلندی آس رم را به خدمت بگیرد.

کوین استروتمن یکی از هافبک هایی مورد علاقه فن خال است و فن خال قصد دارد او را به تیمش اضافه کند. کوین به دلیل مصدومیت شدید جام جهانی 2014 برزیل را از دست داد و نتوانست در ترکیب فن خال در این تورنمنت قرار بگیرد.

طبق برخی گزارش ها او تا ژانویه نمیتواند به میادین فوتبال بازگردد. استروتمن قبل از مصدومیت یکی از بهترین هافبک های دنیا بود.

جیسون برت گزارش داد آرتورو ویدال و ویلیام کاروالیو از اولویت های سرمربی هلندی شیاطین سرخ میباشند و بدلیل مصدومیت زانوی ویدال او از خرید این بازیکن صرف نظر کرده است. کم تر از 72 ساعت قبل مارک اوگدن و لان لادیمن سایر خبرنگاران تلگراف گزارش دادند که یونایتد قصد دارد کاروالیو هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون را به خدمت بگیرد.

اگر یونایتد در خرید ویدال شکست بخورد یونایتد در ژانویه به دنبال استروتمن هم وطن فن خال خواهد رفت و از هم اکنون مذاکرات آغاز شده است.

سوال بزرگ این است که با وجود آندر هررا و درن فلتچر و دالی بلیند و بازگشت مروانه فلینی و مایکل کریک از مصدومیت یونایتد نیازی به هافبک خواهد داشت یا خیر؟ فن خال برای پیاده کردن فلسفه خود نیاز به هافبکی خوب دارد و استروتمن گزینه خوبی است.

۰ Comments