جایگزین مسیر

اسمالینگ خوشحال از برد پرگل برابر لورکوزن

by | آذر , ۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران اسمالینگ پس از بازی شب گذشته گفت منچستر یونایتد در شرایط خوبی قرار دارد این پیروزی پرگل برابر لورکوزن روحیه تیم را برای بازی های حساس آینده بالاتر می برد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منچستر یونایتد در شب گذشته لیگ قهرمانان با شکست سنگینی که به لورکوزن تحمیل کردند به مرحله حذفی اروپا  صعود کردند و مدافع یونایتد اسمالینگ در این بازی اولین گل اروپایی گل خود را نیز به ثمر رساند.

منچستر یونایتد در بازی پایانی خود در اولدترافورد برابر شاختار قرار می گیرند و برای اول شدن در گروه تنها به 1 امتیاز بازی برابر نماینده اوکراینی احتیاج دارند و یونایتد با این برد روحیه بخش خود را برای بازی هفته بعد لیگ برتر در برابر تاتنهام آماده می کند.

او به MUTV گفت:همه تیم از این برد قاطع لذت بردیم.من فکر می کنم در این بازی با یک عملکرد مثال نزدنی توانستیم تیم دوم آلمان را شکست دهیم این واقعا عالی است ما در بازی گذشته یک تساوی نا امید کننده کسب کردیم ولی تیم به هیچ وجه تحت آن بازی قرار نگرفت و توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم تیم ما اعتماد به نفس بالایی از این برد پرگل گرفته است.

دفاع امروز واقعا خوب بود در این بازی شینجی کاگاوا یک مهره ارزشمند برای یونایتد به شمار می رفت والنسیا و نانی در این بازی یک عملکرد فوق العاده از خود به نمایش گذاشتند و در حمله ها بسیار به لورکوزن فشار می آوردند ما فقط می توانیم بگوییم:در این بازی بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشتیم همه بازیکنان همه خوب بودند.

خوشبختانه بازی بعد ما در خانه می باشد و می توانیم با برد به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم و این برد اعتماد به نفسمان را در اروپا بالاتر می برد تیم در این فصل بسیار قوی شده است و می توانیم خود را به عنوان مدعی نیز معرفی کنیم.هیچ یک از بازیکنان پس از این بازی خسته نیستند و با شور و اشتیاقی که تیم دارد می توانیم بازی روز یکشنبه برابر تاتنهام را نیز با یک برد خوب و دلچسپ پشت سر بگذاریم.ما می توانیم هفته ای خوب را رقم بزنیم.

اسماینگ می گوید گل دوم تیم که وین رونی ارسال کرد هیچ شکی نیست که آن گل را اسپاهیچ مدافع حریف به ثمر رساند ولی اسمالینگ معتقد است آن توپ به سر وی نیز برخورد کرده است و به گل تبدیل شده است و این گل می توانست به نام وی نیز رقم بخورد ولی برخلاف این گل چهارم تیم را با پاس استثنایی رونی کریس به گل تبدیل کرد.

او اعتراف کرد:این بازی هیچ وقت برای او در دوران حضورش در اولدترافورد رخ نداده است و کریس می گوید این بهترین بازی عمرش به حساب می آید او به عنوان مدافع در این بازی به خوبی بازی کرد و هیچگاه اجازه حضور مهاجم های تیم را در محوطه جریمه یونایتد نداد او واقعا در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت.

۰ Comments