جایگزین مسیر

اسمالینگ: یونایتد باید بر روی جام حذفی تمرکز کند

by | اسفند , ۱۷ , ۱۳۹۱

درحالی که منچستر یونایتد برای موفقیت در اروپا و یک سه گانه ی دیگر امیدوار بود، در روز سه شنبه این امید در اولدترافورد از بین رفت.

در حال حاضر تنها شیاطین سرخ می توانند در این فصل به دنبال افتخارات داخلی باشند و تیم فرگوسن در روز یکشنبه یک بازی مهم در مرحله ی یک چهارم نهایی جام حذفی در مقابل چلسی دارد. شکست مقابل این باشگاه غرب لندن، یونایتد را از دو جام در فاصله ی چند روز حذف خواهد کرد و اگر این اتفاق افتد، بدون شک یک ضربه ی ویرانگر بر اعتماد به نفس شیاطین سرخ وارد خواهد شد.

در فاصله یک هفته یونایتد می تواند تنها برای بیستمین قهرمانی در لیگ تلاش کند.اگرچه این یک پیروزی استثنایی خواهد بود که هر باشگاه لیگ برتری به آن حسادت میکند، به نظر می رسد که قهرمانی در لیگ برای سر الکس کافی نیست.

با وجود یک هفته ی آشفته برای فرگوسن و تیم او، هیچ مربی وجود ندارد که برای عوض کردن شرایط تیم بعد از یک شکست دردناک، ماهرتر از فرگوسن باشد. بدون شک، در حال حاضر توجه شیاطین سرخ بر روی قهرمانی در لیگ و جام حذفی متمرکز شده است و با توجه به اینکه به نظر می رسد که لیگ برتر برای شیاطین سرخ به خوبی به پایان برسد، بازی یکشنبه با چلسی اهمیت زیادی دارد.

پس از بازی دراماتیک سه شنبه در لیگ قهرمانان، کریس اسمالینگ بر اهمیت جام حذفی برای او و تیم اش تاکید می کند.

او به وب سایت رسمی باشگاه گفت: “این رقابت دارای اهمیت بسیار زیادی برای من است.”

“هنگامی که شما در حال پیشرفت هستید، بسیاری از تیم های پایین تر لیگ را می بینید و تیم در سطح شما، با برخی تیم های بزرگ تر در این رقابت بازی می کنند.”

“و آن چه به هر بچه و هر بازیکن جوان فرصتی می دهد که آنها احساس کنند می توانند بخشی از تیم باشند و احساسشان را بیان کنند، جام حذفی است زیرا آنها می توانند در این جام شرکت کنند.”

“من در برخی از بازی های مرحله ی مقدماتی بازی کرده ام.شما باید در چند بازی مقدماتی بازی کنید حتی حضور در دور اول جام هنگامی که شما در لیگ های پایین تر هستید. به یاد می آورم که ما نزدیک به بازی دو تیم در لیگ بودیم، اما در دور چهارم مقدماتی باختیم.”

“این رقابتی است که من بسیار خوش شانس هستم که در آن شرکت می کنم، چه با میداستون باشم چه با منچستر یونایتد.”

۰ Comments