جایگزین مسیر

اظهار نظر ویدال در خصوص شایعات جدایی اش از یوونتوس

by | مهر , ۱۳ , ۱۳۹۳

آرتورو ویدال اصرار دارد که او هرگز از باشگاه یوونتوس یا مدیر برنامه هایش درباره آینده اش در تابستان گذشته حرفی نزده است و تنها تمرکز خود را بر روی بازیابی از مصدومیت زانویش گذاشته بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هافبک شیلیایی یوونتوس در تابستان گذشته بارها با انتقال به منچستریونایتد لینک شده بود اما در نهایت در یووه ماند. اکنون این هافبک باتجربه مدعی شده است که پیشنهادی دریافت نکرده است.

ویدال می گوید او توافق کتبی با مدیر برنامه های خود داشته است تا زمانیکه پیشنهاد جدی از باشگاهی رسید, مدیر برنامه های این بازیکن او را مطلع کند, اما در تابستان گذشته هیچ پیشنهادی دریافت نکرده است. این ادعا در شرایطی از سوی ویدال بیان شده است که در تابستان گذشته علی رغم یونایتد, ویدال با انتقال به بایرن مونیخ و رئال مادرید نیز لینک شده بود.

ویدال در این باره گفت:

من هیچ وقت از یوونتوس یا مدیر برنامه هایم در این باره پرسشی نکرده ام, من تمام تمرکزم را بر روی بهبودی از مصدومیت زانویم گذاشته بودم.

من توافقی با مدیر برنامه هایم دارم به این صورت که اگر او پیشنهاد جدی دریافت کند, من باید از آن مطلع شوم. او در تابستان گذشته هیچگاه در این باره با من صحبتی نداشت.

من چه پاسخی می توانم به پیشنهادی نجومی از سوی یونایتد بدهم؟ نمی دانم, خانواده من در تورین خوشحال هستند, این مسئله مهمتر از پول است.

کارشناسان بسیاری در سراسر جهان, معتقدند ویدال بهترین هافبک باکس تو باکس در دنیا محسوب می شود و این قابلیت می توانست مشکلات یونایتد در خط هافبک را برطرف کند, اما در مهلت نقل و انتقالات ما همیشه با چنین شایعاتی روبرو هستیم اما هیچگاه نهایی نمی شوند.

با وجود نهایی نشدن انتقال ویدال, یونایتد در تابستان گذشته توانست دو هافبک جوان به ترکیب خود اضافه کند, آندر هررا اسپانیایی و دلی بلیند هلندی, دو هافبکی که از همان زمان ورودشان به ترکیب ثابت تیم تاثیرگذاری خود را به نمایش گذاشته اند.

اینکه آیا فن خال به خرید ویدال علاقه داشت یا نه, اکنون اهمیت آنچنانی ندارد, جای تعجب نیست که با نزدیک شدن به مهلت نقل و انتقالات زمستانی, دوباره اینگونه شایعات قوت خواهند گرفت.

یونایتد همچنان با انتقال کوین استروتمن لینک می شود اما پس از اعلام موصع باشگاه رمی, اگر یونایتد همچنان خواهان جذب استروتمن باشد, کار سختی خواهد داشت. باید دید آیا فن خال گزینه دیگری مدنظر دارد یا نه؟

۰ Comments