جایگزین مسیر

افتتاح نمایشگاه جرج بست در خیابان رئیس

by | خرداد , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

نمایشگاه و موزه ی اسطوره ی منچستریونایتد,جرج بست با دستان دو پیشکسوت یونایتد پدی کرراندو و دیوید سالدر افتتاح شد و از دیروز پذیرای هزاران هوادار یونایتد است که مشتاق دیدن یادگاری هایی از یکی از بهترین های تاریخ می باشند.

جرج بست که به عنوان پله سفید معروف شده است چندی پیش تولدش بود و در مورد زندگینامه اش پستی مفصل بر روی سابت امد.

بسیاری از لوازم و دست خط های جرجی در این موزه وجود دارد و همچنین تعدای از لباس ها و توپ هایی که جرج بست با انها غوغا کرده بود در این موزه می باشد.

از جمله خاطره انگیز ترین اشیا در این موزه توپ جام حذفی 1970 می باشد که جرج بست در یک بازی اعجاب انگیز به تنهایی 6 گل به ثمر رساند.شاید بتوان جالب ترین شی در این موزه را بتوان نامه ی سرمت بازبی بزرگ باشد که برای خانواده ی جرجی نوشته است تا در سال 1962 او را به اولدترافورد بیاورد.

ستاره ی دهه 60 جهان یکی از عاشقان منچستریونایتد بود و به همراه بابی چارلتون و دنیس لاو توانستند در دهه ی 60 فوتبال دنیا را تسخیر کنند و یونایتد را تنها بعد از مدت کوتاهی از حادثه مونیخ دوباره در ردیف اول قرار دهند.

از زمان مرگ این اسطوره ی جذاب و دوست داشتنی در سال 2005 این نماشگاه دایر می گردد و از جمله موفق ترین نمایشگاه ها در بریتانیا می باشد.پسر ایرلندی یونایتد به حق خود در دوران زندگیش نرسید چرا که او را می توان هم ردیف ماردونا و پله قرار داد.

این موزه در خیابان سرالکس فرگوسن می باشد و بازدید از ان برای عموم ازاد است.

روحش شاد و یادش گرامی.

1920035_757884167563010_720571539_n

 

۰ Comments