جایگزین مسیر

افزایش پیشنهاد یونایتد برای سانچز

by | تیر , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش مارکا باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد جدید و بیشتری را برای به خدمت گرفت الکسیس سانچز به باشگاه بارسلونا اعطا کرده است و به نظر می آید دیگر مشتریان این بازیکن حریف یونایتد نخواهند شد.

مارکا مدعی شد پیشنهاد قبلی برای سانچز 25 میلیون یورو بوده است اما هم اکنون شیاطین سرخ پیشنهادی 36 میلیون یورویی برای این بازیکن فرستاده اند.تیم های #یوونتوس و لیورپول دیگر مشتریان این ستاره ی شیلیایی می باشند.

#مارکا معتقد است یوونتوس مبلغی بیشتر از 25 میلیون یورو را برای سانچز نمی تواند بپردازد و با توجه به خرید راکیتیچ توسط بارسا دیگر شرایط معاوضه ی سانچز و ویدال به همراه کمی پول هم غیر عملی شده است.

بارسلونا می خواهد تا مهاجم #ناهنجار لیورپول,لوئیز سوارز را ره به خدمت بگیرد و این موضوع شانس لیورپول را برای جذب سانچز بالاتر نمی برد چرا که لیورپول قصد تنها برای سانچز 20 میلیون یورو بپردازد و مابقی پیشنهاد 80 میلیون پوندی کاتالان ها را نقد دریافت کند تا بتواند با خرید بازیکن خلا سوارز را پر کند.

هم اکنون لیورپول برای خرید سوارز به پول نیاز دارد و پیشنهاد 36 میلیون یورویی# یونایتد که به گفته ی مارکا تا 40 میلیون یورو قابل افزایش است بهترین راه به دست آوردن بخشی از قرارداد سوارز است.

ستاره ی 25 ساله نیوکمپ نمایش های بسیار خوبی هم در فصل اخیر و هم در جام جهانی داشته است و می تواند خرید خوبی برای ون خال باشد.

۰ Comments