جایگزین مسیر

افسوس مویز از گل های مضحکی که تیمش دریافت کرد

by | اردیبهشت , ۱ , ۱۳۹۳

دیوید مویز افسوس گل هایی را که تیمش در بازی با اورتون دریافت کرد, می خورد و معتقد است تیمش گل های مضحکی در ضدحملات در شرایطی که تیمش حاکم مطلق میدان بود, دریافت کرده است.

پایگاه هوداران منچستریونایتد در ایران – رئیس در شرایطی به باشگاه سابق خودبرگشته بود که امیدوار بود روند مثبت تیم در بازی های خارج از خانه با برد برابر اورتون ادامه یابد و شیاطین سرخ به خوبی فصل جاری را که برای شیاطین سرخ ناامید کننده بود به اتمام برسانند. اما در نهایت او از این مسئله ناراحت بود که چرا بازیکنانش نتوانستند در شرایطی که مالکیت توپ را در اختیار داشتند در جلوی درواه حریف زهردار ظاهر شوند.

ما دو گل وحشتناک تقدیم حریف کردیم. اما من فکر می کنم همتر از این مسئله ما توپ را بسیار خوب به گردش در می آوردیم. ما توپ را در اختیار داشتیم و کنترل بسیار خوبی بر بازی داشتیم. کاری که ما نتوانستیم از عهده آن بیاییم, این بود که ما به اندازه کافی نتوانستیم موقعیت گل خلق کنیم. ما دو گل مضحک به تیم حریف دادیم, هر دو قبل از نیمه اول.

ما نتوانستیم پاس نهایی یا ضربه تمام کننده را در زمانی که موقعیت گل بدست می آوردیم, وارد کنیم و آنها نیز موقعیت های گل بسیار زیادی خلق نکردند. به همین خاطر این بخش از بازی که ما نتوانستیم از عهده آن بربیاییم واقعا ناامید کننده بود. وظیفه ما این است که در بازی ها به پیروزی برسیم, افراد بسیار زیادی درباره سبک بازی صحبت می کنند, اما مهمتر از این مسئله پیروزی در بازی است و ما در این بازی نتوانستیم این کار را انجام بدهیم.

مویز شکایتی از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود اورتونی ها ندارد. تافی ها پس از اینکه شوت لوکاکو به دست جونز برخورد کرد صاحب یک ضربه پنالتی شدند که لیتون بینز آین ضربه پنالتی را به گلل اول تیمش تبدیل کرد. گل دوم اورتون نیز در ضد حمله بدست آمد.

من فکر می کنم اورتون بازی مشابه به کاری که در این دیدار انجام داد د بازی برابر آرسنال انجام داد, زمانی که آنها توانستند در آن دیدار نتیجه لازم را کسب کنند. حضور لوکاکو در میدان, این اجازه را به تیم آنها می دهد تا رو به ضدحملات بیاورند.

پیش از آغاز بازی احتمالات ریاضی همچنان نشان می داد که شیاطین سرخ می توانند در بین چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند, اما این شکست خارج از خانه به طور کامل شانس یونایتد برای حضور در لیگ قهرمانان را ازبین برد, حقیقتی که مویز می گوید, واقعا دردناک است.

این اتفاق بسیار ناراحت کننده ای است. بازی در این رقابت ها, چیزی است که این باشگاه به آن عادت کرده است و ما می خواهیم در این رقابت ها حضور داشته باشیم. ما هر کاری که در توان داریم انجام خواهیم داد تا در سریع ترین زمان ممکن به این رقابت ها برگردیم.

در شرایطی که تنها 4 بازی تا پایان فصل جاری باقی مانده است, تمام توجهات به فصل آینده معطوف شده است و پرژه بازسازی که مویز احساس می کند کاری حیاتی است تا یونایتد را به جمع برترین تیم های اروپا و انگلستان برگرداند.

ما از قبل در حال انجام آن کارها در پشت صحنه هستیم. ما هر کاری که در توان داریم انجام خواهیم داد تا توانایی تیم در پیروزی را بهتر از این چیزی کنیم که اخیرا دیده ایم.

۰ Comments