جایگزین مسیر

بیوگرافی مایکل کریک : مردی در خدمت تیم

by | مرداد , ۶ , ۱۳۹۲

امروز ۲۸ جولای سالروز تولد مایکل کریک ، ستاره ی این روز های خط میانی منچستر یونایتد است که از زمان ورودش از تیم تاتنهام هاتسپر در سال ۲۰۰۶ خود را یکی از تاثیر گذار ترین هافبک های لیگ برتر معرفی کرده است.

.

.

.

.

.

مایکل کریک ( ۲۰۰۶ – تاکنون)
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – مایکل کریک که اغلب بازی تاثیر گذارش به چشم مخاطبین و هواداران نمی آید بی شک یکی از ارکان اصلی قهرمانی های یونایتد در سال های اخیر بوده است. در فصل ۲۰۱۲/۱۳ شاید بیشترین میزان تحسین و تمجید را توانست به دست اورد وی در تیم منتخب پریمیر لیگ قرار گرفت و همچنین از طرف بازیکنان منچستر یونایتد به عنوان بهترین بازیکن سال باشگاه انتخاب شد.
تاثیر مایکل کریک در بازی یونایتد حتی قبل از به دست اوردن قهرمانی بیستم نیز کاملا مشهود بود . از زمان ورود وی به الدترافورد در فصل ۲۰۰۶/۰۷ توانست یک زوج میانی نیرومند با پل اسکولز تشکیل دهد  که با قدرت پاسکاری هر دو انها زوج فوق العاده ای در سطح فوتبال انگلستان بوجود امده بود. مایکل کریک به سرعت توانست با یونایتد به عناوین قهرمانی دست پیدا کند  که قهرمانی در لیگ برتر اولین افتخار وی در اولین سال حضور وی در الدترافورد بود.
این بازیکن خونسرد و تاثیر گذار قدرت خاصی در قطع کردن بازی حریف داشت و همچنین در فصل ۲۰۰۷/۰۸ با درخشش خود توانست یونایتد را در شکست دادن چلسی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. پس از بازی های درخشان وی سر الکس به فکر تمدید قرار داد با وی افتاد که در پایان فصل مایکل کریک ۴ سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرد.
مایکل کریک به دلیل مصدومیت مچ پا ۹ بازی ابتدایی فصل ۲۰۰۹/۰۸ را از دست داد و پس از به دست اوردن سلامتی خود ، توانست خود را به عنوان بازیکن مرکزی خط هافبک یونایتد معرفی کند و توانست تا پایان فصل ۴۳ بار برای یونایتد در تمامی رقابت ها به میدان برود.
مایکل در سال چهارم حضور خود در الدترافورد مجبور بود یک بار دیگر خود را اثبات کند . زمانی که منچستر یونایتد در بحران مصدومیت ها به سر میبرد از مایکل خواسته شد تا در قلب خط دفاعی به میدان برود که در هر صورت وی از پس این کار نیز به خوبی بر امد. وی برای بار اول در برابر وستهام که به پیروزی ۴-۰ منچستر یونایتد ختم شد و برای بار دوم برابر وولفسبروگ در خط دفاع به میدان رفت و تطبیق پذیری خود را نشان داد.
در اغاز ماه مارس ۲۰۱۱ کریک بار دیگر با مسئولان منچستر یونایتد به توافق رسید تا قرار وی را به مدت ۳ سال دیگر تمدید کنند که وی را تا پایان سال ۲۰۱۳/۱۴ در الدترافورد نگه خواهد داشت.
مایکل کریک از زما حضور خود در الدترافورد تنها دو بار قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است
یک بار با ختلاف یک امتیاز به چلسی ( ۲۰۰۹/۱۰) و بار دوم به خاطر تفاضل گل به منچستر سیتی (۲۰۱۱/۲۰۱۲) .

عناوین و افتخارات :

قهرمانی در لیگ برتر – سال های ۲۰۰۶/۰۷, ۲۰۰۷/۰۸, ۲۰۰۸/۰۹, ۲۰۱۰/۱۱, ۲۰۱۲/۱۳

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا – سال ۲۰۰۸

قهرمانی در جام باشگاه های جهان – سال ۲۰۰۸

قهرمانی در جام اتحادیه – ۲۰۰۹/۱۰

قهرمانی در جام خیریه – سال های ۲۰۰۷, ۲۰۰۸, ۲۰۱۰, ۲۰۱۱

 

۰ Comments