جایگزین مسیر

انتظار می رود خوان ماتا در منچستر یونایتد باقی بماند

by | مرداد , ۲۰ , ۱۳۹۵

انتظار می رود خوان ماتا در منچستر یونایتد باقی بماند

پایگاه هواداران منچستر یونایتدبنا به گفته های اسکای , با وجود نقل و انتقالات منچستر یونایتد در این فصل انتظار می رود که خوان ماتا در جمع شیاطین سرخ باقی بماند.

در بازی روز یکشنبه منچستر یونایتد در برابر لستر سیتی در جام خیریه انگلستان خوان ماتا پس از حضور ۲۷ دقیقه ای در زمین مسابقه تعویض شد و این مسئله موجب شد که شایعاتی به وجود آید که این ستاره اسپانیایی به روز های آخر خود در تئاتر رویاها رسیده است.

این بازیکن اسپانیایی که توسط خوزه مورینیو در سال ۲۰۱۴ با مبلغ ۳۷.۱ میلیون پوند به منچستر یونایتد فروخته شد حال منابع اسکای گزارش داده اند خوان ماتا می تواند زیر نظر خوزه مورینیو کار خود را ادامه بدهد.

این در حالی است که باستین شوان اشتایگر هافبک منچستر یونایتد آخرین روزهای خود را در باشگاه پشت سر می گذارد.

به نظر می رسد باشگاه هایی از بوندس لیگا و دیگر لیگ ها برای جذب این هافبک کهنه کار آلمانی پیشنهاد داده اند و به نظر می رسد حقوق وی نمی تواند مانع جدایی او از جمع شیاطین سرخ باشد.

با جذب پل پوگبا حال به نظر می رسد دارنده جام قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ دیگر در برنامه های خوزه مورینیو جایی نداشته باشد و اینکه او یکی از قربانیان دوران جدید منچستر یونایتد خواهد بود.

همچنین عدنان یانوزای بازیکن ۲۱ سال منچستر یونایتد نیز به نظر می رسد به صورت قرضی به یک باشگاه دیگر منتقل شود.او دو فصل دیگر با منچستر یونایتد قرارداد دارد و اینکه باشگاه می خواهد وی به صورت قرضی و یک فصل کامل در یک باشگاه دیگر فوتبالش را پشت سر بگذارد

این وینگر بلژیکی در فصل گذشته در تمام رقابت ها تنها هفت بازی انجام داد و همچنین چهار ماه نیز به صورت قرضی در بوندسلیگا و تیم دورتمند مشغول به بازی بود.

۰ Comments