جایگزین مسیر

اوون:دخیا بهترین دروازه بان دنیا خواهد شد

by | اسفند , ۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-مایکل اوون بازیکن سابق منچستر یونایتد معنقد است دخیا به زودی به موفقیت های زیادی دست پیدا می کند و بهترین دروازه بان دنیا خواهد شد.

دخیا در سال 2011 با مبلغ 17.8 میلیون پوند از اتلتیکو مادیرید به یونایتد پیوست او پس از شروع نا امید کننده با یونایتد اکنون با نمایش های خوب از این دروازه بان مشخص شده است وی بهترین دورازه بان لیگ برتر انگلیس می باشد.

مایکل اوون درباره داوید گفت این دروازه بان اکنون تنها 23 سال دارد و به مرور زمان بهتر خواهد شد و روزی می رسد که وی از همه دروازه بان های دنیا بهتر خواهد شد هر بازیکنی که در ابتدا به یونایتد منتقل شود دچار مشکلاتی می شود ولی به مرور زمان به بهترین شکل ممکن رشد خواهد کرد.

اوون در صفحه توییت خود گفت:من معتقد هستم دخیا به مرور زمان رشد خواهد کرد و روزی می رسد او بهترین دروازه بان دنیا خواهد شد او با مقایسه با نویر خیلی جوان می باشد ولی نسبت به این دروازه بان آلمانی در این سن بهتر کار کرده است.

دخیا مانند سال گذشته در این فصل نیز بازی های خوبی انجام داده است و این عملکرد عملا انتخاب اول مویس از بین لیندگارد و دخیا قطعا دخیا خواهد بود.

۰ Comments