جایگزین مسیر

4 بازیکن که احتمال جدایی آنها در تابستان زیاد است

by | اردیبهشت , ۹ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

این مقاله از سایت givemefootball ققصد دارد خروج ها احتمالی یونایتد در تابستان را بررسی کند.

الکس فرگوسن هیچگاه در تابستان بیکار نبوده و جنجال های بزرگی به پا کرده است. گاه با فروش بازیکنان بزرگ و گاه با خرید آنها.

از دست دادن بازیکنانی نظیر دیوید بکام( 🙁 ) ، رود فان نیسلروی و کریستیانو رونالدو کافیست تا تیمی را فلج کند اما الکس فرگوسن بدون این بازیکنان به یکه تازی خود در فوتبال ادامه داد.

به نظر شما چه کسانی در تابستان از یونایتد خارج میشوند؟

 

لوییز نانی:

نانی به عنوان یک وینگر جواب از اسپورتینگ لیسبون با تاکتیک خاصی برای جانشینی احتمالی رونالدو که  زمزه های خروجش شنیده میشد خریداری گردید.بنابری این حدس و گمان هایی مبنی بر اینکه این انتقال درست بود یا خیر زده شد.با این حال شماره 17 یونایتد ها فراتر از یک بازیکن ذخیره نشان داد و استعدادی باور نکردنی از خود به نمایش گزاشت.

اما او در فصول گزشته فراز و نشیب زیادی داشته است و در این فصل خود را پشت سر بازیکنهایی همچون شینجی کاگاوا ، اشلی یانگ و آنتونیو والنسیا میبیند.یک پیشنهاد خوب از یک باشگاه اروپایی میتواند خبر خوبی برای باشگاه و خود او باشد.

 

پول اسکولز:

اسکولز یکی از قهرمانان شخصی من است.و بازگشت او در فصل قبل پس از بازنشستگی برا من خیلی خوشحال کننده بود.برای هرکس بازگشت نینجای رنجفیلی به تیم اول خوشایند بود بی شک یکی از ارکان اصلی یونایتد در موفقیت های بیست سال گزشته بوده است اما در حال حاضر راه پیداکردنو فیکس بودن در تیم اصلی دشوار است.

با این حال امسال مایکل کریک به خوبی نبود او را پوشش داده و نگرانی های عدم حضور اسکولزی را از بین برده.

با این حال فرگی اعلام کرده اسکولز فصل بعد هم با ما خواهد بود یا به عنوان بازیکن یا به عنوان مربی.

 

آندرس لیندگارد:

آندرس لیندگارد 29 ساله به عنوان ذخیره ده خیا به الدترافورد آورده شد ولی با توجه به ضعف مقطعیه ده خیا در فصل قبل در چند بازی انتخاب اول بود و نمایش متوسطی ارائه داد.

با این حال درخشش خیره کننده ده خیا در این فصل مانع شد تا به لیندگارد بازی برسد.از طرفی با توجه به سن ده خیا به نظر سرنگونی وی در آینده کار محالی باشد.با این حال این مرد 29 ساله در دوران ورزشی حساسی به سر میبرد انتقال به باشگاهی که تضمین کند او فیکس میشود بهترین تصمیم برای وی است.

 

فابیو داسیلوا:

زمانی که فابیو به همراه برادرش رافائل به الدترافورد آمدند همگان را به یاد برادران نویل در پست فول بک انداختند..

رافائل در این سالها به خبی در ترکیب جا افتاد و توانست استعداد خود را به خوبی نشان دهد و با بازی های درخشان انتخاب اول فول بک راست شود.

با این حال هنگام ورود به باشگاه فابیو از وجود آمادگی خوب اورا رنج برد و نتوانست او را سرنگون کند.

با این حال او این فصل را قرضی با کویینز پارک رنجرز سپری کرد ولی فصل خوبی را به همراه نداشت و نتوانست بدرخشد و همراه با کویینز پارک در حال سقوط است.همین میتواند باعث جدایی همیشگی این دو قلو ها شود.

 

با خواندن این مقاله به نظر شما کدام یک از بازیکن ها در فصل بعد در لباس یونایتد قرار ندارند؟

۰ Comments