جایگزین مسیر

بازی های ملی | گلزنی دوباره رابین فان پرسی

by | خرداد , ۱۱ , ۱۳۹۳

به لطف گلزنی رابین فان پرسی, بازیکن منچستریونایتد و کاپیتان تیم ملی هلند, لوئیز فن خال در اولین بازی خود پس از انتصاب به عنوان سرمربی منچستریونایتد در بازی برابر غنا به پیروزی رسید.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این ستاره باتجربه شیاطین سرخ دوباره در مقام کاپیتان برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و با به ثمر رساندن تک گل پیروزی بخش بازی, باعث شد تا لاله های نارنجی در بازی دوستانه خود پیش از آغاز جام جهانی با نتیجه 1 بر 0 غنا را شکست دهند.

فان پرسی در دیدار قبلی دوستانه تیم ملی برابر هم تیمی های آنتونیو والنسیا در اکوادور نیز در دیداری که به تساوی 1 بر 1 انجامیده بود, تک گل هلند را به ثمر رسانده بود. هر دو این دیدارها به طور مستقیم از شبکه باشگاه پخش شده بود.

اکوادور نیز در شنبه شب بازی دوستانه دیگر داشت, اما در این دیدار والنسیا در جمع 11 بازیکن اصلی یا بازیکنان ذخیره حضور نداشت تا در برابر هم تیمی های خاویر هرناندز در تگزاس به میدان برود. خود چیچاریتو نیز علی رغم اینکه در جمع نیمکت نشینان حضور داشت, اما او کمی قبل از اینکه مکزیک 2 بر 0 از حریف خود جلو بیافتد به میدان رفت. در پایان این دیدار با پیروزی 3 بر 1 مکزیک به پایان رسید.

نانی نیز در ترکیب پرتغال در بازی برابر یونان نتوانست کاری از پیش ببرد تا این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسد. او 83 دقیقه در میدان حضور داشت و این دقایق برای وینگر پرتغالی بسیار ارزشمند بود, زیرا او در فصل گذشته نتوانست به اندازه کافی برای یونایتد به میدان برود. دیدار دوستانه بعدی هم تیمی های نانی برابر مکزیک در ماساچوست آمریکا در شنبه هفته آینده مصادف با 7 ژوئن برگزار خواهد شد.

۰ Comments