جایگزین مسیر

بهترین شرایط منچستریوناید در این فصل | اشلی یانگ تنها مصدوم تیم

by | دی , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:طبق اخبار رسیده از منچستر اشلی یانگ تنها مصدوم تیم می باشد و لوک شاو ، ماروانه فلینی ، دالی بلیند ، والینسا و رافائل همگی شرایط بازی را پیدا کرده اند و می توانند در مقابل ساوتهمپتون (!) به میدان روند .

شاو بدلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا و رافائل نیز به دلیل شکستگی استخوان گونه بین دو نیمه بازی مقابل یئو ویل تعویض شده بودند اما خیلی زود تر از آنچه تصور می شد سلامت خود را باز یافته اند .

فلینی نیز بدلیل بیماری همزمان خود با عدنان یانوزای و شکستگی دنده چند بازی را برای منچستر یونایتد از دست  داده بود ، رخو نیز به دلیل گرفتگی عضلات ران خود چندین بازی جزئی از لیست طولانی غایبان شیاطین سرخ بود . اما اکنون این دو هم شرایط بازی را پیدا کرده اند .

دالی بلیند هم که در ماه نوامبر در بازی های ملی با مصدومیتی جدی از ناحیه زانو رو یه رو شده بود و بازی های بسیاری را از دست بود اکنون سلامت خود را باز یافته است و بار دیگر آماده حضور در میادین است .

والنسیا نیز پس از سپری کردن مصدمیتش از ناحیه کشاله ران خود می تواند باری دیگر برای شیاطین سرخ بازی را شروع کند .

اما اشلی یانگ تنها مصدوم منچستریونایتد است کسی که در بازی مقابل استوک سیتی از دچار مصدومیت همسترینگ شد و دست کم شش هفته از میادین به دور خواهد بود.

۰ Comments