جایگزین مسیر

به نظر شما بهترین خرید در تابستان کدام بازیکن است؟

by | فروردین , ۱۱ , ۱۳۹۴

با نزدیک شدن تعطیلات تابستانی شایعاتی زیادی دور و بر منچستر یونایتد است در اینجا به بررسی مهمترین این شایعات مشغول می شویم:

1-گرت بیل:این بازیکنی ولزی که مدت زیادی نیست در ریال مادرید مشغول به بازی است و شرایط خیلی خوبی هم در این باشگاه ندارد و محبوبیت خود را نزد هوادارن ریال مادرید از دست داده است.این بازیکن به شدت به منچستر یونایتد لینک شده است و حتی پاول اسکولز بازیکن سابق منچستر یونایتد هم مصاحبه ای در باره ی این بازیکن انجام داده است.

images

 

۲-ممفیس دیپای:این بازیکن به طور حتم یکی از بهترین استعداد های جوان حال حاضر دنیا است و یکی دیگر از بازیکنانی است که منچستر یونایتد به شدت خواهان جذب اوست. درخشش او در آژاکس باعث شده که منچستر یونایتد در پی جذب این بازیکن رقیب های مطرح زیادی داشته باشد.

 

download (1)

 

۳-متس هوملس:این مدافع آلمانی که از شرایطش در دورتموند راضی نیست اعلام کرده که دوست دارد از بوندس لیگا خارج شده و به لیگی دیگر بپیوندد.مشکلات متعدد در خط دفاعی منچستر یونایتد باعث شده است که مسوولین این تیم در پی جذب این مدافع آلمانی باشند.

download (2)

 

۴-دنی آلوز:شاید یکی از جدی ترین شایعات نقل و انتقال در اروپا شایعه ی انتقال دنی آلوز به یونایتد باشد.قرار داد این بازیکن با بارسلونا به زودی به اتمام می رسد و به نظر این بازیکن فصل بعد را در تیمی دیگر بازی خواهد کرد.

images (1)

۵-رافایل واران:یکی از بازیکنانی که منچستر یونایتد سالها به دنبال جذب او بوده ولی تا به حال موفق به انجام این کار نشده است.این بازیکن که به تازگی فاش کرده که قبل از رفتنش به ریال مادرید مکالمه ای خصوصی با فرگوسن داشته می تواند یکی از بهترین گزینه های خرید منچستر یونایتد باشد.

download (3)

۰ Comments