جایگزین مسیر

تاتنهام خواهان فلینی و چیچاریتو

by | مرداد , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش رسانه های انگلیسی باشگاه لندنی تاتنهام در صدد جذب دو بازیکن از منچستریونایتد می باشد و تمام سعی خود را خواهد کرد تا در ده روز آینده کار انتقال فلینی و چیچاریتو را تمام کند و این دو ستاره ی افول شده را به وایت هارت لین ببرد.

به گزارش گاردین باشگاه تاتنهام برای جذب فلینی و چیچاریتو ابراز علاقه کرده است و مذاکرات خود را با سران یونایتد برای جذب این دو بازیکن به زودی آغاز خواهد کرد.

گاردین مدعی شد تاتنهامدر صدد است با جذب هرناندز مشکل گلزنی خود را حل کند چرا که خرید فصل گذشته ی این تیم سولدادو نتوانسته است برای این تیم خوب کار کند و آن ها فصل گذشته برای گلزنی مشکل داشتند.

از طرفی این تیم خواهان جذب فلینی می باشد تا او را مجددا مانند بازی هاش در اورتون در پستی هجومی تر به کار گیرد و به عنوان یک هافبک هجومی از او استفاده کند چرا که این تیم هافبک های خوبی در اختیار دارد و وجود فلینی افت کرده بعید است به کارش بیاید.

گاردین معتقد است ون خال مشکلی با خروج این دو بازیکن ندارد چرا که او مهاجمان خوبی دارد و ویلسون جوان را هم دارد و از طرفی احتمالا یک هافبک را جذب کند و به فلینی مصدوم نیازی نباشد.

این روزنامه ی انگلیسی پیشنهاد تاتنهام برای این دو بازیکن را حدود 30 تا 40 میلیون پوند متسور شد و این مبلغ می تواند پیشنهاد خوبی برای شیاطین سرخ باشد.

۰ Comments