جایگزین مسیر

تشکر آندرس پریرا از خوان ماتا بابت اجازه دادن به وی بابت زدن ضربه ایستگاهی

by | مهر , ۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-آندرس پریرا در پیروزی ۳-۰ منچستر یونایتد در برابر اپسویچ تاون در لیگ کاپ تواسنت گل زیبایی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر برساند و نشان داد که در ضربات ایستگاهی مهارت خاصی دارد.

پس از اتمام بازی آندرس پریرا در یک مصاحبه اختصاصی به MUTV گفت:

من درباره آن ضربه از خوان سوال کردم و او نیز آن ضربه ایستگاهی را به من داد.ما این تمرینات را انجام داده ایم و او به اطمینان دارد.اولین گلم بسیار مخصوص می باشد و اینکه این گل را در مقابل جایگاه استرفورد اند به ثمر رساندم.این به مانند یک رویایی می باشد که به حقیقت می پیوندد.برای خانواده ام بسیار خوشحال می باشم و اینکه مربی را تحت تاثیر قرار بدهم و هر کاری برای باشگاهم انجام خواهم داد.

آندرس پریرا که سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن تیم رزورها انتخاب شد گفته است که برای اینکه برای اولین بار به صورت کامل بازی کرده است خوشنود می باشد و این بازیکن توضحیاتی درباره اینکه تیم زیر ۲۱ ساله ها به او کمک کرده که به تیم اصلی راه پیدا کند داده است.

او موافق می باشد:

من فکر می کنم آن کار به من کمک کرده است.شما در زمین و ورزشگاه کمی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرید و طرفداران در اینجا بسیار خوب هستند.امیدوارم به خوبی بتوانم پیشرفت کنم و کارهای خوبی برای تیمم انجام بدهم.

پریرا بعد از اینکه سال گذشته در برابر میلتون شکست ناراحت کننده ای با یونایتد تجربه کرد معتقد است پیروزی در برابر اپسویچ بسیار عالی است و تیم اکنون می تواند به فکر گرفتن این جام باشد.

سال گذشته برای ما خوب نبود ما حذف شدیم و نمی خواستیم در این فصل بار دیگر این چنین چیزی اتفاق رخ دهد.ما به خوبی آماده این بازی شده بودیم.

۰ Comments