جایگزین مسیر

تصمیمات بزرگ مویس قبل از آغاز لیگ

by | مرداد , ۱۲ , ۱۳۹۲

بیش از یک ماه از سرمربیگری دیوید مویس در یونایتد می گذرد. او در طول تور پیش فصل نتایج مختلفی را تجربه کرد. حالا تنها دو هفته تا شروع لیگ باقی مانده و هنوز موضوعات زیادی هستند که مویس باید آنها را بررسی کند. در اینجا به 5 موضوعی که مویس تا قبل از شروع لیگ باید درباره آنها تصمیم گیری کند می پردازیم.

1- آینده رونی: در این هفته ها اخبار متناقضی در مورد شرایط رونی و رفتن و ماندنش منتشر شده و تشخیص واقعیت از شایعه بسیار سخت شده است. آخرین اخبار در مورد رونی، آینده او را به واکنش هواداران ربط می دهد. بنابر گزارش ESPN، رونی با توجه به واکنشی که از هواداران در دو بازی بعدی یونایتد دریافت می کند در مورد آینده اش تصمیم خواهد گرفت. با وجود همه این خبرها، چیزی که مشخص است این است که همه چیز به تصمیم باشگاه بستگی دارد. مویس مطمئنا دوست ندارد که در شروع لیگ، این شایعات هنوز پیرامون تیمش باشد. پس باید تصمیم نهایی را زودتر بگیرد.

2- پیدا کردن یک پارتنر برای کریک در میانه میدان: فصل گذشته، خیلی ها معتقد بودند که خط هافبک یونایتد،‌ دارای نقاط ضعفی است. هرچند مایکل کریک یکی از بهترین فصول خود را پشت سر گذاشت، اما نبود یک پارتنر برای او به چشم می آمد. یونایتد به یک هافبک همه کاره نیاز دارد تا همه فضاهای میانه زمین را پوشش دهد. کلورلی گزینه خوبی است، اما او هنوز به طور کامل قابل اعتماد نیست. مویس برای رفع این مشکل می تواند در بازار نقل و انتقالات تلاش هایی را انجام دهد. شاگرد سابق او، فلینی، یکی از گزینه هاست. اگر یونایتد نتواند در این زمینه خریدی انجام دهد، مویس باید روی بازیکنان فعلی مثل کلورلی، اندرسون و فلچر حساب کند. باید ببینیم تصمیم او در این زمینه چیست.

3- چه کسی قرض داده شود: بدون شک، بزرگترین دستاورد تور پیش فصل برای مویس و یونایتد، درخشش جوانان تیم بود. زاها، عدنان و لینگارد بهترین بازی های خود را در این تور به نمایش گذاشتند. غیبت برخی از بازیکنان اصلی یونایتد به دلیل مصدومیت، به این 3 نفر فرصت داد تا خود را نشان دهند. البته با توجه به تعداد بازیکنان منچستر یونایتد، بعید است که مویس بتواند به همه آنها بازی دهد. او باید خیلی زود تصمیم بگیرد که کدام بازیکنها برای اینکه بتوانند در تیمهای کوچکتر به طور پیوسته بازی کنند، قرض داده شوند.

4- یافتن یک هافبک خلاق: به نظر می رسد تلاش یونایتد برای خرید فابرگاس در حال تمام شدن است. مارتینو مربی جدید بارسا اخیرا گفته که اگر به تصمیم او باشد، هرگز فابرگاس را نمی فروشد و مطمئن است که خودش هم می خواهد در بارسا بماند. اما اگر فابرگاس نشد، چه کسی باقی می ماند؟ واضح است که مویس به دنبال یک هافبک هجومی و خلاق است. به جز فابرگاس، گزینه های زیادی باقی نمی مانند. اریکسن بازیکن آژاکس یکی از بازیکنانی است که برای این پست مناسب است، در حالی که خرید مودریچ از رئال تقریبا غیر ممکن است.

5- آینده نانی و اندرسون: نانی و اندرسون بازیکنانی هستند که آینده آنها در یونایتد مبهم است. بنابر گزارش “دیلی میل” یونایتد نانی را به موناکو پیشنهاد داده است. اگر مویس تصمیم به فروش این دو بازیکن داشته باشد، خیلی بهتر است که این کار را قبل از شروع فصل انجام دهد.

مقاله ای از “ماکس تول” برگرفته از سایت “بلیچر ریپورت”

۰ Comments