جایگزین مسیر

تلاش ویلشیر برای زدن ضربه ای با آرنج به سر کاگاوا

by | آبان , ۲۲ , ۱۳۹۲

با نگاهی دوباره به تصاویر بازی یکشنبه شب یونایتد و آرسنال می توان مشاهده کرد که در صحنه ای جک ویلشیر بازیکن آرسنال قصد داشت با آرنج خود ضربه ای به سر کاگاوا بزند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شواهد درباره اینکه جک ویلشیر فردی سالم و بی خطر نیست, همچنان بیشتر می شود, او در اقدام بعدی خود, قصد داشت در پیروزی 1-0 شیاطین سرخ برابر توپچی ها, با آرنج ضربه ای به سر کاگاوا بزند.

در صحنه ای که آرسنالی ها در تدارک حمله ای بودند, کاگاوا و ویلشیر در کنار یکدیگر به سمت دروازه یونایتد می دویدند – کاگاوا تلاش می کرد تا این هافبک انگلیسی را مهار کند, ویلشیر نیز سعی داشت خودش را از کاگاوا جدا کند. به جای اینکه او رفتاری طبیعی داشته باشد و نه همانند بازیکنی خشن, ویلشیر قصد داشت با آرنج به سر کاگاوا ضربه بزند, او خوش شانس بود که کمک داور و داور وسط این صحنه را ندیدند, زیرا به صحنه دیگری نگاه می کردند یا فکر می کردند این حرکت ویلشیر تنها گرفتن پیراهن یا ضربه ای به شانه بازیکن یونایتد است.

اتفاقاتی نامطلوب در سال جاری برای ویلشیر رخ می دهد و این مسائل تنها خارج از مستطیل سبز رخ نمی دهد. شاید ازدست دادن لقب پسر طلایی مسئله ای باشد که بتوان هضم کرد. آرسنالی ها مسوت اوزیل را خریدند تا مالکیت توپ را برای آرسنالی ها به ارمغان بیاورد, در حالی که آرون رمزی, پدیده ای است که از ویلشیر پیشی گرفته است. او در نهایت توانسته است استعداد خود را شکوفا کند و بتواند به نحو احسن از آن استفاده کند. ویلشیر نیز در این شرایط به جای بازی کردن در میانه میدان و رهبری تیم در جناحین به بازی گرفته می شود. برای او این مسئله همانند این است که او احساس می کند ارزش های او دست کم گرفته می شود. شاید در واقعیت هم چنین اتفاقی برای او رخ داده است. به جای اینکه او تلاش کند تا در زمین بازی خودش را نشان دهد, ما چیز دیگری از او اخیرا دیده ایم, ویلشیر ترجیح می دهد که خشم خود را در برابر بازیکن ژاپنی روبروی خود خالی کند. اجازه بدهید در این باره بدون پیش داوری قضاوت کنیم: یک ضربه آرنج به سر, کسی را تبهکاری حرفه ای نمی کند. گاهی اوقات اتفاقاتی همانند این می تواند برای بازیکنان جوان خوش اخلاقی نیز رخ دهد. با این حال, رفتارهای ویلشیر در درون و بیرون از زمین بازی در فصل جاری, او را به مسیری اشتباه هدایت می کند, مسیری که شاید در نهایت به نیمکت نشینی همیشگی او ختم شود.

لینک دانلود ویدیو صحنه حرکت جک ویلشیر(حجم: 139 کیلوبایت):

دانلود

۰ Comments