جایگزین مسیر

تمجید مویس از گل فوق العاده وین رونی

by | فروردین , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران.سرمربی شیاطین سرخ یعنی دیوید مویس از گل فوق العاده وین رونی در بازی امروز مقابل وستهام تمجید کرد و حاضر نشد که بگوید از گل دیوید بکام جلوی ویمبلدون در سال 1996 قشنگ تر بوده است یا خیر.

مویس اعتراف کرد که گل رونی به زیبایی گل بکام بوده است ولی در کنفرانس خبریش نگفت که از گل سوپر استار سابق یونایتد بهتر بوده است.

مویس به خبرنگاران گفت:”آن گل بسیار عالی بود.حرکتی فوق العاده بود از بازیکنی که قادر است کار هایی به این نوع انجام دهد.”

“او بازیکنی فوق العاده با توانایی فنی بالاست.آگاهی او در مورد جایی که دروازه بان بود و کاری که کرد بسیار شگفت انگیز بود.”

ولی او گل دوم رونی راهم نیز ستایش کرد زیرا وین رونی در شرایطی و موقعیت مناسب ایستاده بود و می تواند جای فن پرسی را در نوک خط حمله پر کند بازیکنی که احتمال دارد با مصدومیتی که در بازی مقابل المپیاکو دچار آن شد ادامه ی فصل را از دست بدهد.

4 بازیکن فاز تهاجمی یونایتد یعنی وین رونی,خوان ماتا,اشلی یانگ و شینجی کاگاوا در بعضی اوقات موقعیت های خوبی ایجاد می کردند ولی تایید کرد کسی مصدومیت رابین را دوست ندارد.

حالا مویس ذهنش درگیر بازی روز 3 شنبه با منچسترسیتی هست  و مارونه فلینی و مایکل کریک را به خاطر عملکر خوبشان در بازی امروز مورد ستایش قرار داد اما اعتراف کرد که از این که تیمش گل های بیشتری نزد نا امید و ناراحت است.

 

۰ Comments