جایگزین مسیر

تمدید قرارداد فیل جونز

by | مرداد , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بنا به گزارشات در انگلستان منچستریونایتد قراردادی 5 ساله را به فیل جونز مدافع جوان خود پیشنهاد داده است و این بازیکن انگلیسی تا سال 2019 در اولدترافورد ماندنی خواهد شد.

فیل جونز 22 ساله یکی از با استعداد ترین مدافعان جوان میانی دنیا می باشد و حفظ او می تواند کمک زیادی به تیم آینده ی یونایتد بکند.

جونز هم اکنون در سال چهارم از قرارداد 5 ساله اش با یونایتد می باشد.فیل جونز سال 2010 از بلکبرن با مبلغ 16 میلیون پوند راهی اولدترافورد شد که یکرکورد محسوب می شد و به یکی از گرانترین جوانان اروپا تبدیل شد.

جونز یک مشکل بزرگ در بازی خود دارد و آن مصدومت های بیش از حد به علت بی پروایی اش می باشد و به همین دلیل او در سه سال اخیر تنها 65 بازی انجام داده است و با خروج ویدیچ و فردیناند هواداران یونایتد امیدوارند او بتواند در حد و اندازه های یک مدافع بزرگ ظاهر شود.

او تاکنون در اولدترافورد 16 مصدومیت سخت داشته که بسیار مانع پیشرفت او شده است و او باید سعی کند شرایطش بهتر شود.

سال گذشته نیز مویس فصد داشت تا قرارداد جونز را تمدید کند اما با اخراج وی این موضوع به تاخیر افتاد و هم اکنون به نظر می آید این اتفاق بیفتد.

جونز تاکنون حقوق هفتگی 50000 هزار پوند را دریافت می کرد و انتظار می رود در قرارداد جدید او 75000 هزار پوند در هفته از منچستریونایتد دریافت کند.

اخیرا شایعاتی مبنی بر علاقه ی آرسنال و چلسی به گوش می رسید که با تمدید قرارداد جونز این شایعات به پایان خواهد رسید.

۰ Comments