جایگزین مسیر

تمرکز جونز و اشنایدرلین بر روی بازی مقابل میدلزبرو

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-لوییس ون گال ممکن است روز چهارنشبه در ترکیب خود تغییراتی برای بازی در درو چهارم لیگ کاپ صورت دهد اما مورگان اشنایدرلین و فیل جونز اصرار دارند که این رقابت ها برای منچستر یونایتد بسیار با اهمیت می باشد و می خواهند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

شاگردان لوییس ون گال در دور سوم لیگ کاپ ( کاپیتال وان کاپ ) در مقابل اپسویچ تاون به پیروزی دست پیدا کردند حال بازیکنان این مربی در نظر دارند به صورت جدی در این رقابت ها تلاش کنند تا به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

اشنایدرلین به MUTV گفت:

جام چیزی است که هر بازیکنی می خواهد آن را به دست آورد.من می دانم که مربی می خواهد به بازیکنان دیگر نیز شانس بازی کردن بدهد و این بسیار اهمیت دارد چون ما یک گروه هستیم و هر کسی می خواهد بهترین بازی هایش را به نمایش بگذارد.ما می خواهیم این جام را به دست آوریم.

منچستر یونایتد باید تلاش کند همه چیز را به دست آورد و این چیزی است که هدف ما می باشد.شما دیدید که ما در مقابل اسپویچ چه اندازه این جام برای ما جدی بود و می خواهیم در مقابل میدلزبرو آن را تکرار کنیم که آنها تیم بسیار خوبی هستند.آنها فصل گذشته در نزدیکی صعود به لیگ برتر بودند پس بازی سختی در پیش است و ما آماده این نبرد هستیم.

فیل جونز مدافع منچستر یونایتد اضافه کرد:

میدلزبرو یک تیم خوب از رقابت های چمپیونشیپ می باشد.آنها در این فصل خوب بازی کرده اند و این بازی متفاوتی برای ما خواهد بود.

آنها به اولدترافورد می آیند و در زیر نورافکن ها بازی خواهند کرد که مسابقه بزرگی برای آنها خواهد بود.برخی از بازیکنان آنها در اولدترافورد بازی نکرده اند پس انگیزه بالایی دارند که در اینجا حضور پیدا کنند.

ما باید مطمئن شویم که کار خود را به نحو احسن انجام خواهیم داد.چون آنها در رقابت های چمپیونشیپ حضور دارند ما نباید از پیش برنده به زمین برویم.ما نیاز داریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و امیدوار باشیم که این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم چون ما می خواهیم به خوبی در این رقابت ها حاضر شویم.

۰ Comments