جایگزین مسیر

تیتر نقل و انتقالات امروز یونایتد

by | شهریور , ۷ , ۱۳۹۳

به نقل از منچستر یونایتد ایونینگ نیوز:

منچستر بار دیگر عزم خود را برای خرید آرتور ویدال جذب کرده واین بار مبلغ پیشنهادی 40 میلیون یورو را ارائه داده است خبر های هم از پیشنهاد دادن هرناندز به عنوان بخشی از قرار داد ویدال به سران یووه به گوش میرسد.

پیشنهاد استون ویلا برای بستن قرار داد 8میلیون یورویی با تام کلورلی از سوی سران شیاطین سرخ پذیرفته شده است. کلورلی از تیم های هال سیتی و اورتون پیشنهاداتی داشت ولی منچستر تمایل بیشتری به فروش این بازیکن به استون ویلا دارد.

خبر ها حاکی از این است که تیموتی فوسا منساح دفاع 16 ساله تیم آژاکس نظر لوئیز فنخال را به خود جلب کرده است.

دو تیم والنسیا و دورتموند برای خرید شینجی کاگاوا با یکدیگر در تقابل هستند و به نظر میرسد سامورایی سرخ قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات منچستر یونایتد را ترک خواهد کرد.گزارش ها حاکی از آنست که او تیم سابق خود یعنی دورتمند را انتخاب کرده و امروز یا فردا قرار داد او با دورتمند رسمی خواهد شد.

بنا بر گزارش گاردین:والنسیا نیز  پیشنهاداتی برای خرید کلورلی ارائه داده است.

دیلی میل نیز گزارش داده که سران منچستر یونایتد نسبت به فروش قرضی دنی ولبک به تاتنهام ابراز تمایل کردند.باشگاه های مختلفی برای خرید ولبک پیشنهاد داده اند اما او نیز برای رفتن به اسپرز تمایل بیشتری دارد.

آنچه که مسلم است لوئیز فنخال تصمیم خود را گرفته و بازیکن هایی که مد نظرش نیستند را  اعلام کرده تا مسئولان باشگاه هر چه سریع تر برای فروشآنها تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات اقدام کند

۰ Comments