جایگزین مسیر

جونز می خواهد شیاطین سرخ با پیروزی فصل را به پایان برسانند

by | فروردین , ۳۱ , ۱۳۹۳

مدافع منچستریونایتد, فیل جونز از هم تیمی های خود می خواهد که فصل را با پیروزی در پنج بازی آخر لیگ به پایان رسانند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ پس از بازی امروز برابر اورتون, سه بازی خانگی پشت سر هم در لیگ دارند, پیش از اینکه در 11 می در بازی خارج از خانه برابر ساوتهمپتون آخرین بازی خود در لیگ را انجام بدهند. جونز معتقد است که تمام کردن لیگ در شرایطی خوبی مسئله مهمی برای یونایتد می باشد. این مدافع جوان به شبکه رسمی باشگاه گفت:

اینکه باشگاه در نبرد قهرمانی حضور ندارد, اتفاقی بسیار ناراحت کننده است, اما ما 5 بازی دیگر داریم و می خواهیم در این 5 بازی به پیروزی برسیم. ما باید در این بازی ها پیروز بشویم. ما می خواهیم فصل را در بالاترین رتبه ممکن به پایان رسانیم و برای اینکه این کار را انجام دهیم, باید این بازی ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

جونز همچنین معتقد است اگر راه یافتن به لیگ قهرمانان برای شیاطین سرخ دور از دسترس باشد, آنها باید هدف خود را راه یافتن به لیگ اروپا بگذارند.

واضح است که ما می خواهیم در لیگ اروپا حضور داشته باشیم, اما احتمال اینکه این اتفاق در فصل آینده رخ دهد زیاد نیست. با این وجود, لیگ اروپا هنوز تورنمنت خوبی است و ما باید برای حضور در این تورنمنت تلاش کنیم. هر رقابت اروپایی, تورنمنت سختی محسوب می باشد و تیم های زیادی وجود دارند که می توانند برای شما در این رقابت ها دردسرساز باشند. اگر ما در این تورنمنت حضور داشته باشیم, هدف ما پیروزی در این تورنمنت خواهد بود.

۰ Comments