جایگزین مسیر

حمایت بکهام از انتصاب فن خال و گیگز

by | اردیبهشت , ۳۱ , ۱۳۹۳

دیوید بکهام معتقد است که لوئیز فن خال انتخابی ایده آل برای سرمربی گری در منچستریونایتد است و از نقش رایان گیگز به عنوان دستیار سرمربی حمایت کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سرمربی فعلی تیم ملی هلند بعد از مسابقات جام جهانی هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد گرفت.

یونایتد همچنین اعلام کرد که گیگز بخشی از کادر فنی مرد هلندی خواهد بود. اسطوره ای که پس از 963 بازی، آن هم فقط برای یک تیم به کارش به عنوان بازیکن خاتمه داد.

و هافبک سابق یونایتد دیوید بکهام، که به همراه گیگز یکی از اعضای مشهور ” کلاس 92 ” محسوب می شود، گمان می کند که فن خالِ باتجربه قادر خواهد بود خاطرات دیوید مویس بی طالع را دور کند و به عنوان جانشین الکس فرگوسن، درست عمل کند.

او به اسکای اسپرت نیوز گفت : ” در تاریخچه ی مربی گری او کار با بازیکنان جوان وجود داشته، در جاهایی مثل آژاکس بازیکنانی را از آکادمی آورده است. که می تواند برای منچستریونایتد عالی باشد.

به عنوان یک هوادارِ منچستریونایتد و برای منچستریونایتد به عنوان یک باشگاه، داشتن شخصی مثل او با کارنامه اش ( عالی ست ) – او با تعدادی از بهترین و بزرگ ترین بازیکنان دنیا کار کرده است. “

بکهام می گوید انتظار داشته که گیگز به دوران حیرت انگیزش به عنوان یک بازیکن ادامه دهد، دورانی که 13 قهرمانی لیگ، چهار جام حذفی، 3 لیگ کاپ و 2 قهرمانی اروپا از او دیده است.

او اضافه کرد : ” من از اینکه بازنشسته شده سورپرایز شدم، چون او هنوز عالی بازی می کرد. از نظر فیزیکی او هنوز وضعیتی عالی دارد. برای اینکه سال های زیادی در بالاترین سطح بازی کنید شما مجبورید در وضعیتی عالی باشید.

حالا او نقش جدیدی در باشگاه دارد و دیدن او به عنوان سرمربی در آن چهار بازی شگفت انگیز بود.

وقتی شما شخصی مثل گیگزی داشتید، کسی که همه ی بازیکنان به او احترام می گذارند و همه ی هواداران عاشقش هستند، این موضوع یک وضعیت غیرمعمول درابعاد وسیع ایجاد می کند. 

 حالا نقش او کاملاً تغییر پیدا کرده است و من حتم دارم که او به راحتی با آن کنار خواهد آمد، چون می داند در مواقع سخت و شرایط ناخوشایند چطور رفتار کند. او تحت تأثیر هیچ چیزی قرار نگرفته است.

او باشگاه را بهتر از بیشترِ افرادی که در منچستریونایتد هستند می شناسد.”

بکهام از فن خال خواسته که علاوه بر گیگز از اعضای دیگر کلاس 92 نیز در اولدترافورد استفاده کند.

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس گفت : ” دیدن اینکه اسکولزی، باتی و فیل می توانند در تیم باشند عالی خواهد بود.

وقتی دیدم که آن ها همگی روی نیمکت نشسته اند صحنه ی حیرت انگیزی بود، یکی از آن صحنه هایی بود که مرا احساساتی کرد- من همه ی دوره ی زندگی ام را با این بچه ها گذراندم. “

و وقتی از او سوأل شد که آیا می خواستی کنار هم تیمی هایت روی نیمکت نشسته باشی، بکهام گفت : ” البته که آره، من از دیدن آن تصویر افتخار می کردم. “

۰ Comments