جایگزین مسیر

خاویر هرناندز در منچستریونایتد می ماند

by | خرداد , ۱۶ , ۱۳۹۲

به گفته مدیر برنامه های خاویر هرناندز, او قصد ندارد منچستریونایتد را در تابستان امسال ترک کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از اینکه رابین فان پرسی در آغاز فصل گذشته به منچستر پیوست, این بازیکن 25 ساله از ترکیب ثابت یونایتد دور افتاد, با این حال مدیر برنامه های او معتقد است که موکلشاز بودن در باشگاه بسیار خوشحال است.

نماینده این مهاجم, ادواردو هرناندز گفت: او در منچستریونایتد بسیار خوشحال است. خاویر سه سال است که در آنجا به سر می برد و دو بار قهرمان لیگ شده است. افراد زیادی هستند که به چنین دستاوردهایی نمی رسند.(به نقل از سایت فوکس اسپورت)

در فصلی که به قهرمانی یونایتد ختم شد, چیچاریتو کمتر از فان پرسی, وین رونی و دنی ولبک برای منچستر در لیگ برتر به میدان رفت. با اینکه او کمتر از دیگر هم تیم های خود به میدان رفته است اما توانسته است در 22 بازی 10 گل برای یونایتد به ثمر رساند.

.

.

این شم گلزنی او باعث شده است که بر طبق گزارشات باشگاه های بزرگ بسیاری مانند رئال مادرید و غول ایتالیایی یونتوس به جذب این بازیکن تمایل نشان دهند. با وجود این, او برای فصلی دیگر که مطمئنا با آمدن دیوید مویز فصل جالبی خواهد بود در منچستر بماند.

هرناندز در سه فصل حضورش در یونایتد 117 بار برای این تیم انگلیسی به میدان رفته است و 50 گل به ثمر رسانده است. کارنامه او در تیم ملی حتی درخشان بارتر از این است, او در تنها 47 حضور در تیم ملی 32 گل به ثمر رسانده است.

عده ی زیادی بر این باور بودند که حضور کم او در ترکیب ثابت تیم باعث شود او از وضعیت خود ناراضی باشد, اما با این حال بیانیه ای که مدیر برنامه های او منتشر کرد تمام این گونه نظرات را فرونشاند.

.

.

هرناندز همیشه در یونایتد رفتاری عالی از خود نشان داده است, و سرآلکس فرگوسن سرمربی سابق یونایتد همیشه به این چنین مهاجمان جوانی که در بازی صبر و شور و اشتیاق دارند, علاقه داشته است.

نقل قولی از چیچاریتو هست که در اواسط فصل گذشته به زبان آورده است که دیدگاه او را به طور خلاصه برای ما نشان می دهد و از این سخن او پی به این مسئله می بریم که چیچاریتو بازیکنی در خدمت تیم است و علاقه دارد که برای تصاحب پستی در تیم به رقابت بپردازد.

“اگر شما از تمام بازیکنانی که در جهان هستند بپرسید, آنها همیشه به شما می گویند که می خواهند در هر بازی در ترکیب ثابت تیم باشند. شما باید بازیکنان دیگر را نیز مد نظر داشته باشید. ما در تیم 5 مهاجم داریم, آنها می خواهند نقشی در تیم ایفا کنند و تنها چیزی که من نیاز دارم, این است که در یک دقیقه یا نود دقیقه ثابت کنم که من می خواهم بازی کنم.”(به نقل از سایت رسمی باشگاه)

۰ Comments