جایگزین مسیر

درخشش و هماهنگی تیم یونایتد در مقابل رئال مادرید !

by | مرداد , ۱ , ۱۳۹۶

درخشش و هماهنگی تیم یونایتد ب در مقابل رئال مادرید !

پایگاه هواداران منچستر یونایتد- در روزی که تیم اصلی رئال مادرید، بر خلاف انتظار نتوانست مطلقاً هیچ کاری در مقابل ذخیره های یونایتد پیش ببرد، این تیم اصلی بود که تا آستانه ی شکست مقابل تیم ذخیره های مادرید پیش رفت !

 

برداشت کلی : یونایتد نشان داد ” تیم ” تر از همیشه شده، بازیکنان فلسفه و مکتب مورینیو را بهتر درک کرده اند، میدانند وقتی توپ را ندارند چه باید بکنند، جای قرار گرفتن خود به هنگام دفاع در مقابل توپهای آمده از جناحین ، و همینطور شیوه بلوکه کردن بازیسازی از وسط زمین و چینش مناسب به هنگام ضد حمله حریف را نیز بلدند. اکنون حملات معدود تیم نیز خطرناک تر از پارسال شده، با اینکه تعداد بازیهای تدارکی انجام شده هنوز اندک است ، میتوان به این برداشت رسید که این تیم از نظر تاکتیکی به بلوغ رسیده است و چقدر حیف است اگر مهره های درخواستی مورینیو از جانب مدیران به این تیم خوب و جذاب اضافه نشوند.در چنین صورتی میبایست منتظر اعتراض شدید هواداران انگلیسی بود.و اما نمرات بازیکنان

رومرو (**۱/۲) : بجز صحنه ی ناهماهنگی با جونز که منجر به برخورد شدید با وی شد، در سایر صحنه ها دروازه بانی قابل قبول با جاگیری و تسلط کافی نشان داد، مثل همیشه. میتوان بدون اغراق و با جرات گفت همسطح و یا قوی تر از ناواس است.

جونز (**۱/۲) : از سطح طبیعی خودش کمی بهتر کار کرد، برخلاف لیندلوف اسیر استرس و هیجان زدگی و حداقل ” گند زدن ” در روند دفاعی تیم نشد و اشتباه مهلکی هم نداشت.

بیلی (**) : در صحنه ای بیش از حد با توپ کار کرد و نزدیک بود موقعیت خطرناکی به آنها بدهد.در بقیه روز متوسط بود.

دارمیان (*۱/۲) : خیلی خلاق تر و مفید تر از این میتوانست ظاهر شود ، در دفاع هم متوسط بود.

فوسو(***) : چالاک و آماده و قوی در دفاع ، هرچند در صحنه ای کاملاً هیجان زده شد و یک حمله تیم را نابود کرد که میشد خیلی بهتر استفاده کرد.

کریک (**۱/۲) : خوب در بازیخوانی و مسلط در میانه میدان .

لینگارد (**) : یکی دو استارت خوب ، اما مجدداً ” کافی ” نبودن نمایش. سینوسی عمل میکند و ۳ صحنه خوب در یک بازی دارد و در سایر دقایق محوست.

پریرا (***۱/۲) : بسیار جذاب و زیبا . نوید ظهور یک ستاره درخشان را میدهد، کار با تونی آدامز ، مدافع سابق آرسنال در گرانادا باعث شده کمی هم اتوماتیک در کارهای دفاعی تقویت شود که کاملاً وی را باب میل مورینیو میکند، امیدوارم اعتماد کافی را ببیند در این فصل و البته تمدید محکمی هم با او انجام شود !

فلینی (صفر ) : فوق العاده بی اثر ، حتی با اثر منفی در این بازی ، چندین و چند صحنه ی افتضاح و مایه تاسف خلق کرد، بجز خراب کردن تک به تک ، دریبل خورد اسف ناک از مودریچ ، عقب بودن حدود ۴۰ متر (!) از توپ در برخی صحنه ها در میانه میدان ، نزدیک بود در نیمه اول با دفع توپی افتضاح موقعیتی جدی برای رئال بسازد. نمیدانم چه گناهی کرده ایم که باید این شخص را در باشگاه محبوبمان تحمل کنیم ؟ آیا او فوتبالیست است ؟

مارسیال ( **۱/۲) : صحنه ی گل ، به اندازه ای جذاب و زیبا و خارق العاده بود که بتواند عملکرد مبهم و خنثی وی در نیمه دوم را از یادمان ببرد، در نیمه اول هر وقت توپ گرفت، مفید بود .اما هنوز در صحنه هائی به نظر میرسد در ” ایجاد برخورد ” تردید دارد و به هنگام از دست دادن توپ، اجتناب میکند از تلاش شدید برای بازپس گیری آن که مورینیو بسیار به این نکته حساست و ممکنست برای آینده این ستاره در تیم مورینیو تبعات بدی داشته باشد.

راشفورد (*۱/۲) : تقریباً محو و کم اثر ، بجز دو سه استارت . تصور کنید اگر مهاجم تارگتی در سطح زلات یا فن پرسی بود ، چه وزنه ای به تیم در نیمه اول اضافه میشد. بهرحال این نمره کم به معنی انتقاد شدید و نا امیدی از وی نیست. نظر شخصی ام اینست که وی  توان سر زنی ، پرش، قدرت بدنی و قدرت فکری ( جاگیری و درک حرکات مدافعین و توان دریبل زنی کافی ) برای تارگت شدن را ندارد.و بهتر است وینگ بازی کند.

دخیا (****) : فوق العاده عالی و مسلط در پنالتی ها و محکم در جریان بازی . حیف که اگر پنالتی کاسمیرو در جریان بازی را گرفته بود ۳ امتیاز بازی را کسب کرده بودیم و نه ۲ امتیاز.

اسمالینگ ( **) : متوسط در دفاع، ضعیف در کار با توپ

لیندلوف ( صفر ) : افتضاح در صحنه ی دادن پنالتی ، افتضاح در صحنه ی زدن پنالتی. نیاز به بازی ثابت و بیشتر دارد تا ترسش از بازی برای یونایتد بریزد.

میخ ( *۱/۲) : خیلی بهتر میتوانست در حمل توپ عمل کند. بهرحال روز گرمی بود و در مقابل جوانان رئال انگیزه بالائی پیدا نکرد برای نشان دادن خودش.

پوگ ( * )  : فوق العاده خودخواه در بسیاری صحنه ها . تیم از حضور او بیشتر ضربه دید تا سود.

والنسیا ( *۱/۲) : ضعیف در بازی سازی به هنگام نفوذ ، با اختلاف در حال حاضر فوسو منصاح بهترین فول بک ماست.

هررا ( نمره ندارد ) : امیدواریم مصدومیت وی شکستگی دنده نباشد .

مک تامنی ( *) : در یکی دو صحنه تسلط متوسطی روی توپ نشان داد ، اما کم کم دارد این شبهه درست میشود که فلینی بلوند باشد .

بلیند (**) : موفق به چندین بار دریبل زنی فول بک ها و هافبکهای جواب رئال مادرید ب شد ، در دفاع اما هنوز با خطا توپ را میگیرد نه فنی و صحیح.

لوکاکو (*۱/۲) : محو در جریان بازی که البته بیشتر به سبب بی انگیزگی و فلج شدن وسط زمین تیم بخاطر بازی همزمان فلینی و فلینی بلوند ( مک تامینی ) بود .اگر هررا + ماتا بازی میکردند ، قطعاً ۲-۳ موقعیت عالی نصیبش میشد اما از شانس بد وقتی بازی کرد که دو فلینی همزمان در ترکیب داشتیم و ۹ نفره بازی میکردیم.

۰ Comments