جایگزین مسیر

دله علی در رادار چند باشگاه لیگ برتری

by | خرداد , ۱۲ , ۱۳۹۳

باشگاه انگلیسی ام کا دونز انتظار دارد که دله علی در تابستان امسال به تیمی لیگ برتری انتقال یابد. گفته می شود باشگاه های لیگ برتری منچستریونایتد, آرسنال, چلسی و لیورپول به خرید این بازیکن تمایل دارند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از اینکه این بازیکن جوان بازی های درخشانی در ترکیب ام کا دونز در 18 ماه گذشته به نمایش گذاشت, به عنوان یکی از برترین استعدادهای جوان انگلستان شناخته می شود.

این بازیکن 18 ساله اولین بازی خود را در نوامبر 2012 انجام داد و در فصل گذشته 37 بازی برای ام کا دونز انجام داده که حاصل این 37 دیدار به ثمر رساندن 7 گل و دادن 4 پاس گل بوده است. 

باشگاه های لیگ برتری منچسترسیتی, منچستریونایتد, چلسی, آرسنال و لیورپول همه عملکرد علی را زیر نظر دارند و انتظار می رود در تابستان امسال تمایل خود برای جذب این بازیکن را با ارائه پیشنهادی نشان دهند.

سرمربی دونز, کارل رابینسون تایید می کند که علی در آینده بدون شک از این تیم خواهد رفت اما او امیدوار است تا این هافبک تاثیرگذار را برای مدت بیشتری در تیم خود داشته باشد. او می داند که باشگاه نمی تواند پیشنهادی که رقم بالایی دارد را رد کند.

رابینسون در مصاحبه خود با اسکای اسپورت گفت:

حقیقتش را بخواهید, من از نگه داشتن او در باشگاه ناامید شده ام, من می خواستم تیمی را بر اساس حضور او در این باشگاه بسازم, بدون شک ما با در اختیار داشتن او به تیم بهتری تبدیل می شدیم.

این پسر استعداد ذاتی بی نظیری دارد و من فکر می کنم تا به این لحظه با عملکردی که داشته است, این مهم را به اثبات رسانده است.

در 17 سالگی آمار عملکرد او بسیار عالی است و خود او نیز علاوه بر اینکه ورزشکار عالی است, پسر خوبی هم هست.

باشگاه های زیادی خواهان جذب او هستند و چند پیشنهاد هم ارائه شده است, اما درست نیست که من درباره باشگاه هایی که خواهان او هستند, صحبت کنم.

همه از استعداد او مطلع هستند و من هیچ شکی ندارم که او بازیکن بی نظیری برای یک باشگاه بزرگ خواهد بود, زمانی که از استعداد خود به خوبی بهره ببرد.

من هر روز با او کار می کنم و او بهترین ستاره جوانی است که من تا به امروز با او کار کرده ام. اگر برخی باشگاه های لیگ برتری خواهان او باشند, آنها باید پیشنهادی در حد و اندازه های کیفیت علی بدهند.

از دیدگاه من اگر بپرسید, می گویم که من نمی خواهم باشگاه او را بفروشد, اما روزی ما باید چنین تصمیمی بگیریم و نمی خواهیم بر سر راه پیشرفت این پسر بایستیم.

زمانی که آن روز فرا برسد, همه در باشگاه بسیار افتخار خواهند کرد که چین بازیکن بااستعداد جوانی را تربیت کرده اند که می تواند به هر چیزی که می خواهد برسد.

۰ Comments