جایگزین مسیر

ده خیا : از هواداران متشکرم !

by | اردیبهشت , ۳۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هوادارن منچستریونایتد در ایران

هواداران منچستریونایتد در سرتاسر جهان ، داوید دخیا ، سنگربان جوان تیم خود را ، برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب کردند تا او جایزه سر مت بازبی را ببرد .

داوید دخیا پس از تبدیل شدن به اولین دروازه بانی که جایزه بهترین بازیکن باشگاه را کسب کرده بود  ، برای بار دوم ، به طور پیاپی ، تبدیل به اولین بازیکنی شد  که پس از رونالدو در فصل های 2006/07 و 2007/08 ، برای دو فصل پیاپی برنده جایزه سرمت بازبی شود .

دروازه بان اسپانیایی یونایتد ، با اکثریت آرا توانست در سایت ManUtd.Com ، به عنوان بازیکن فصل یونایتد از دیدگاه هواداران انتخاب شود . این در حالی بود که لحظاتی قبل از دریافت این جایزه ، او توانسته بود جایزه بهترین بازیکن را از نظر هم تیمی هایش کسب کند .

لوییز ونخال به او بابت این جایزه تبریک گفت :

من خیلی به تو افتخار میکنم . تو خودت را بیشتر از هر بازیکنی در باشگاه پیشرفت کردی . من با نظر هواداران موافقم . مبارکت باشد ، تو لیاقت این را داشتی !

داوید دخیا که برای بار دوم بر روی استیج آمده بود ، اضافه کرد :

همانطور که رییس پیش از این گفته بود ، ما بهترین هوادران را در دنیا داریم و من میخواهم از همه تشکر کنم . آنها همیشه پشت ما بودند و برای حمایت از ما ، همه جا مسافرت میکردند .

من جوانم و من سعی میکنم که در همه بازی ها و جلسات تمرینی پیشرفت کنم . همه همیشه میخواهند پیشرفت کنند و من فکر میکنم من پیشرفت زیادی داشته ام .

او پیش از این نیز پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن از دیگاه هم تیمی هایش گفته بود :

من میخواهم از هم تیمی هایم به خاطر این انتخاب تشکر کنم . آنها این فصل فوق العاده بودند و من عاشق آنها هستم . ما رختکن بسیاز خوبی داریم و من میخواهم از همه شما تشکر کنم .

وقتی از او پرسیده شد که بهترین سیو فصلش کدام بوده گفت :

من فکر میکنم برای هر دروازه بانی ، هر توپی که میگیرد ، برای کمک به تیم مهم است . من بسیار هیجان زده هستم {به خاطر جایزه} و من میخواهم از همه هم تیمی هایم تشکر کنم .

دید شما نسبت به سخنان دخیا چیست ؟ آیا او ماندنی خواهد شد ؟

۰ Comments