جایگزین مسیر

دوریان برادر مارشال:آنتونی روزی کاپیتان منچستر یونایتد خواهد شد

by | شهریور , ۱۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-آنتونی مارشال بازیکن ۱۹ ساله در این تابستان با رقم ۵۸ میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست اما برادر بزرگتر آنتونی مارشال یعنی دوریان معتقد است که این رقم باعث نمی شود که آنتونی نتواند روزی ستاره باشگاه منچستر یونایتد شود.

دوریان می گوید , برادرش روزی کاپیتان منچستر یونایتد خواهد شد.

آنتونی مارشال در روز پایانی نقل و انتقالات با مبلغ بالا یعنی ۵۸ میلیون پوند از موناکو به منچستر یونایتد پیوست.

دوریان به سان گفت:

آنتونی تمام کیفیت هایی که باید در منچستر یونایتد و فرانسه برای کاپیتان بودن را داشته باشد را داراست.او همیشه یک رهبر واقعی در زمین فوتبال می باشد__این را از زمانی که شش ساله بود بروز می داد.

بردار من کسی نیست که اطرافیان سر او داد بزنند یا اینکه او این کار را انجام بدهد.او به این کار نیاز ندارد زیرا او با صحبت های فوق العاده خود همه چیز را درست می کند.

آنتونی با اعتماد به نفس بالا وشخصیتی که دارد روزی به عنوان کاپیتان منچستر یونایتد و فرانسه معرفی خواهد شد.

البته در حال حاضر خیر زیرا او تنها ۱۹ سال سن دارد اما در آینده قطعا به این امر خواهد رسید.او از باشگاهی می آید که در گذشته دو کایپتان در تیم ملی داشته است.

یکی از آنها پاتریس اورا می باشد که به یونایتد پیوست و دیگری نیز تیری هانری که در آرسنال کاپیتان آن تیم شد.این در خون آنها است چون در اینجا صحبت های زیادی با بازیکنان می شود.به آنها یاد داده می شود که مسئول باشند و اینکه احترام بگذارند.

هزینه ی زیادی شده است اما آنتونی به هیچ وجه نگران نیست.او به هیچ وجه فشاری را بر روی خود نمی بیند و به آن توجهی ندارد و به هیچ وجه این کلمه برایش اهمیتی ندارد.

همچنین دوریان در صحبت هایی اعلام کرده است که برادرش آنتونی همیشه دوست داشته است برای منچستر یونایتد بازی کند.او عاشق اورا و گیگز می باشد.

آنتونی بازی های رایان گیگز  , پاتریس اورا و رونی را همیشه در تلوزیون تماشا می کرد و یک بار به یاد می آورم که او گفت “واو چرا من یک روز در آنجا بازی نکنم؟”او عاشق سبک یونایتد در موقع حمله می باشد.

بودن در یک باشگاهی که ستاره های زیادی در آن حضور دارند برای وی سخت نیست.او زمانی که کودک بود با دوستان خود بازی می کرد و همیشه نیز یونایتد الگوی وی بوده است.

مارشال از زمانی که در موناکو بازی می کرد به مانند اورا , هانری و شانوگو , مدیر سابق این باشگاه یعنی نیکاتا در صحبت هایی اعلام کرده است که مارشال از زمان کودکی استعداد خود را نشان داده است.

او گفت:

شما می توایند ببینید که او از نظر سرعت و تکنیک از دیگر بازیکنان دوره خود پیشی گرفته است.او یک استعداد بسیار جدی داشت که پس از آن نیز می دانست که باید چه کاری انجام بدهد.

آنتونی یک بازیکن مصمم و سخت کوش می باشد. او از باخت بدش می آید و از آن نفرت دارد.او به شدت از باخت دوری می کند و به شدت از باخت عصبانی می شود.

تیری هم همینطور بود همین صحبت همین رفتار همین سرعت و همین کیفیت و همیشه به دنبال پیروزی بود.این چیزی است که آنها را از بقیه جدا می کند.

۰ Comments