جایگزین مسیر

دور سوم جام حذفی | یئو ویل – منچستر یونایتد

by | دی , ۱۲ , ۱۳۹۳

دو تیم یئو ویل و منچستر یونایتد عصر یک شنبه 14 دی ماه ، درحالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که یونایتد سه بازی اخیر خارج از خانه خود را با تساوی به پایان رسانده است و یرای رسیدن به مرحله بعدی رقابت ها باید این روند را کنار بگذارد .

پس از افتضاحی که در جام اتحادیه و مقابل “ام کی دونز” به بار آمد ، حال فن خال امیدوار است تا با کسب نتایج خوب در جام حذفی ، حذف ناامید کننده تیم خود در جام اتحادیه  را جبران کند . تیم او که از اوایل ماه نوامبر تا کنون شکست ناپذیر بوده است به دنبال این است که  سامرست (محل برگذاری بازی) را با کسب نتیجه ای خوب ترک کند .

روز پنج شنبه گذشته علی رغم اینکه شیاطین سرخ مقابل استوک سیتی به بن بست خورد اما تعداد بازی های متوالی که در آن شکست نخورده اند به عدد ده رسید ، ده بازی بدون شکست که با هفت پیروزی نیز همراه بوده است و این حاکی از فرم بسیار خوب یونایتد است . در مقابل یئو ویل که در سال سقوط یونایتد از کورس قهرمانی توانست به لیگ یک صعود کند ، حال و روز خوشی ندارد و با کسب 20 امتیاز از 23 بازی در انتهای جدول جا خوش کرده اند ، آن ها در سه بازی گذشته خود نیز متحمل شکست شده اند .

شیاطین سرخ در بازی گذشته خود با مصدومیت وینگر خود یعنی اشلی یانگ مواجهه شدند اما آن بازی برای منچستریونایتد حاوی اتفاق های خوبی هم بود . شاو و اسمالینگ بازی را از ابتدا شروع کردند ، هررا و یانوزای هم پس از سپری کردن دوران مصدومیت خود ، دقایقی به میدان رفتند . اکنون همگی آن ها به همراه آنخل دیماریا که به تازگی شرایط بازی را پیدا کرده است می توانند در ترکیب قرار بگیرند . شایان به ذکر است که حضور فلاینی و روخو در هاله ای از ابهام است و احتمال رسیدن آن ها به این بازی هست گرچه  والنسیا و دالی بلیند به طور قطع این بازی را از دست خواهند داد .

با توجه به اینکه یونایتد  هفته جاری تنها در همین یک بازی به میدان خواهد رفت به نظر نمی رسد که فن خال به کل ترکیب خود دست بزند ولی احتمالن به برخی از بازیکنان اصلی خود استراحت خواهد داد تا با شرایطی آرمانی در هفته بعد به مصاف ثاوتهمپتون روند در کنار این تغییرات هم تیلر بلکت می تواند جایگزین اونزی شود که در بازی قبل ، بسیار بد کار کرد ، رافائل هم جایگزین اشلی یانگ مصدوم شود ، هررا هم جای مایکل کریک را در خط میانی پر کند . احتمال اینکه ویلسون و یانوزای هم در این بازی از ابتدا در ترکیب قرار گیرند ، بسیار زیاد است . دیگر تغییری که امکان رخ دادن آن وجود دارد نیمکت نشینی دخئا و پرکردن جای او بوسیله لیندگار است .

ترکیب و نتیجه احتمالی از نگاه سایت givemesport :

منچستر یونایتد : لیندگارد ، رافائل ، جونز ، اسمالینگ ، بلکت ، شاو ، هررا ، رونی ، یانوزای ، فالکائو ، ویلسون

منچستریونایتد 3 – 0 یئو ویل

۰ Comments